Skocz do zawartości

Kadziunt

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Kadziunt

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Od roku
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dobra problem rozwiązany, wymiana suportu wystarczyła. Dla potomnych zostawiam bo szukałem i w zasadzie wszędzie w necie ludzie piszą że przy uszkodzonym supporcie czuć bicie czy jak by to nazwać na lewym ramieniu korby, a u mnie lewe było sztywne wszytko ok. Natomiast prawe to od napędu razem z korbą goniło na boki. Więc jeśli bije Wam tylko prawe to też możliwe że to suport. Dodam jeszcze że nie było przy tym żadnych niepokojących dźwięków poprostu na nodze czułem że jest tam jakiś luz w pewnym momencie obrotu
  2. Nie wiem, musiał bym mieć strasznego pecha żeby stara była skrzywiona i nowa która założyłem też tak samo. Nie wykluczam ale myślę że większe szanse na coś z suportem czy mufa ale wolał bym żeby to był suport
  3. Ok dzięki czyli jednak wymienię suport. Odezwę się jeśli to nie wystarczy 😛
  4. A nic nic kupiłem używkę nie myślałem o żadnym reklamowaniu czy coś. Bardziej chodzi mi o to czy przy pressficie 86 mm występują jakieś podkładki czy totalnie nie ? Oraz czy takie podkładki niwelują luz czy służą tylko ustawieniu linii łańcucha? Czy ktoś spotkał się z przypadkiem że właśnie strona od napędu ma luz a druga śmiga gładko
  5. Witam, mam problem. Kupiłem jakiś czas temu rower CUBE agree karbonowy z założonym osprzętem ultegra. Od początku korba bije. Znaczy prawa stopa nie kręci się równo ma jakby dziury w obrocie, nie wiem jak to opisać. W międzyczasie zmieniłem pedaly kilka razy więc to nie to. Mam nową kastete i łańcuch a zresztą zamontowałem go na trenażer wiec tez nie to. Jedynie zostaje suport. Założyłem pomiar mocy Magene pes 505 i dalej bije. Mam do Was pytanie czy myślicie że problemem jest suport wymagający wymiany czy może przy tej mufie 86 mm powinna być tam jakaś podkładka pomiędzy zębatkami a suportem press fit ? Mogę skręcić korbę mocniej ale wtedy na pusto nie obróci się ani razu teraz około 1.5- 2 obroty max
  6. Kurczę dzięki nie myślałem w ogóle o tym że ta korba ma tyle opcji. Brałem ją za cięższy odpowiednik 105 który będzie w 2 opcjach długości max. Co do osi to mogę się myślić ale ta ma ośkę która bez problemu powinna podejść zamiast mojej ultegry? A dostępność jakaś tam za granicami jest. Może coś znajdę
  7. Tak się zastanawiam nad założeniem korby z krótszymi ramionami, ale nigdzie nie ma albo nie umiem znaleźć. Ma ktoś może np. z demontażu albo jakieś dojście do takiej korby, może być używana byle nie za miliony. Jak w temacie kompakt 2x11 hollowtech II długość 165 może 167,5
  8. Jak by ktoś szukał to sprawa wyglada tak. Zębatka super wykonana i pasuje. Skróciłem łańcuch wszytko śmiga jak należy. Jak co to brać smialo
  9. Pół dnia szukałem i nie mogłem znaleźć a chwilę po napisaniu posta znalazłem https://alugear.com/chainrings-1x/220-oval-boost-for-sram-3-bolts-mtb.html zamowilem, przyjdzie zobaczymy czy to bangla, jak protestuje to napiszę bo widzę że co jakiś czas ktoś szuka do srama takich mniejszych zebatek
  10. Witam . Czy ktoś kojarzy zębatkę 26t do napędu 12 rzędowego sram z offsetem 3 mm znaczy pod oś Boots. Chciałem se w życiu ulżyć ale z tego co widzę w sensownych pieniądzach nie ma nic. Gabraruk ma taką 26 ale offset to 7 mm i nie wiem czy mi spasuje
  11. Dla potomnych. Operacja się udała, pacjent zmarł. Korba grx do toagry założona zamiast 50/34 mam teraz 46/30. Ogólnie zmiana prosta problemy zaczynają się podczas regulowania zmieniarki. Jakoś nie pomyślałem na poczatku i spodziewałem się że przy takiej zmianie problemem będzie działanie skrajnych biegów w przekosie czyli 1:8 1:9 1:10 i 2:3 2:2 i 2:1 a że tak nie jeżdżę nie brałem tego pod uwagę jako problem. Natomiast okazało się zupełnie na odwrót leciutko łańcuch ociera mi o przerzutkę na 1:1 1:2 i mocno na 2:9 2:10 obawiam się że wózek jest zbyt wąski albo ja nie umiem tego wyregulować aż tak dobrze. Ewentualnie korba ma taki pizdzik metalowy w stronę prawego ramienia nie wiem po co i on mi wystaje i mam wrażenie że to właśnie on odpowiada za hałas na tych ciężkich biegach bo ten hałas dobiega właśnie wtedy kiedy prawe ramię korby wędruje blisko wózka przerzutki i ustaje jak przejdzie za połowę 😛Zmianę uważam za udaną zmiana między tarczami w żaden sposób nie jest gorsza niż w przypadku starej korby. A na wiosnę zobaczę jak to się sprawuje na drodze a nie na trenażerze i na ile mnie wkurza ocieranie na najcięższych biegach. Dzięki za pomoc
  12. A bo myślałem że nie znajdę zębatki 30 t na 110 bcd. Ale w tej sytuacji rozwiązałeś moje wątpliwości i dzięki za pomoc. Kupię sobie grxa. Nie ścigam się więc mi na jakiejś mega szybkiej zmianie na dużą tarczę korby nie zależy.
  13. To klasyczna szosa więc podejrzewam 130 ale sprawdzę jak wrócę do domu
  14. Michau dzięki za odpowiedź. W zasadzie te korby co mają 46/36 odpadają bo one mają twardszy młynek niż mam teraz. Natomiast grxa myślałem że nie mogę zamontować ze względu na inny offset ale jeśli to by działało to bardzo chętnie kupił bym grxa tego pod 10s. On powienien mi podejść w zasadzie do tego samego suportu dobrze myślę ? Jedynie jakieś podkładki pewnie trzeba bedzie zastosować? Myślisz że da się to poskładać żeby śmigało ?
  15. Dzień dobry 😛pytanko mam 😛 mam Treka domane al chyba z 2016 roku taki w malowaniu samsung galaxy 😛 na tiagrze 4700. Z powodów osobistych potrzebuje zmienić korbę i mieć miększy napęd. Widzę że za bardzo opcji nie ma. Jedyne co widzę to fsa megaexo 46/30. Czy ktoś się orientuje czy dostanę odpowiedni do niej suport bo one mają 19 mm a ja mam pressfita. Po drugie czy to będzie działać z obecnym zestawem mianowicie klamkomateka i przerzutka tiagry 4700 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...