Skocz do zawartości

cloud1

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika cloud1

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. @dargenn Całość trwała jakieś 2-3h, z głównych zmian to : - zmiana siodełka i przesunięcie - zmiana ustawienia klamkomanetek ( zmniejszenie "reachu") - specjalne wkładki do butów Rozmiar roweru był dobrze dobrany ( nawet byłem u nich z tym rowerem przed zakupem, żeby sprawdzić czy rozmiar jest ok ) Najwięcej zabawy było z siodełkiem i manetkami. Mój odcinek lędźwiowy jest mega pospinany z miednicą przez co zawsze robił mi się "koci grzbiet ". Niestety nie da się tego od razu "naprawić" i obecne ustawienie roweru ma na celu aktywowanie odcinka lędźwiowego. Czeka mnie też praca z fizjo Największą zmianą, którą odczułem bo bikefittingu to było zniknięcie bólu w odcinki lędźwiowym oraz mrowienia rąk. Dalej mi się kark męczy po jakich 30km, ale to jest właśnie do przepracowania.
  2. @ChuChu https://lemonbike.eu/product/ztr-crest-mk4-dt-370-ratchet-ln-18t/#configuration - o te chodzi ? czy bardziej https://lemonbike.eu/product/dt-swiss-rr511-2/#configuration
  3. @ChuChu żeby zmniejszyć wagę roweru ? nie fokusuje się na tym, taka informacje dostałem w serwisie, ale się nie znam na tym kompletnie więc liczę na sensowne podpowiedzi
  4. Dzięki za wszystkie podpowiedzi, ostatecznie kupiłem superiora x-road issue alu ( w takim konfigu https://trekking24.pl/pl/gravel/10865-superior-x-road-issue-2023-8592842174541.html ). Po bikefittingu jeździ mi się dobrze. Minusem tego roweru są dosyć kiepskie koła i za jakiś czas będę rozglądał się za nowymi. Jest sens kupowania tańszych niż karbon, czy lepiej odłożyć i wziąć karbonowe ? W sklepie powiedzieli mi, że jakies 4500 zł minimum trzeba wydać na sensowne z carbonu, a sam rower kosztował 6500
  5. Na felcie vr performance 105 zrobiłem przez kilka dni jakieś 100 km - Wnioski : spodobało mi się bardzo jazda rowerem z barankiem, jedynie co to był chciał mieć trochę szersze opony i może minimalnie podnieść mostek. Kwestia podniesienia mostku wynika z tego, że robiłem to już w swoim crossie ( który nota bene jest ciut za duży bo rozmiar XL w treku dual sport 3 - przy wzroście 184 cm ). Mostek podniosłem ponieważ odczuwałem dosyć spory ból karku, natomiast podniesienie mostka wpłynęło minimalnie na zmniejszenie bólu. Nie skupiam się więc już na tym tak bardzo ( wyjdzie przy bikefittingu ). Planuje wypożyczyć jeszcze gravela i wtedy podejmę ostateczną decyzję. Wiem już, że nie szukam mega komfortowego roweru. Może rzeczywiście zrobię bikefitting przed zakupem i będę wiedział coś więcej. Do tej pory dowiadywałem się w kilku miejscach i wszędzie trzeba było przyjść na bikeffiting już z docelowym rowerem...
  6. @ChuChu na 99% będzie zmiana mostka na wyższy i to na tyle, chyba że coś więcej się okaże podczas bikefittingu
  7. Ogólny budżet to około 10k więc przy rowerze za 7.5k to bez problemu. @ChuChu w takim razie tylko na druga opcja czyli https://prorowery.pl/pl/p/Rower-Szosowy-ORBEA-AVANT-H30-D-/989843?gclid=CjwKCAjwwb6lBhBJEiwAbuVUSoomK4VtsEgSJPfLLm-C1pCStLSqoYswyBzMMTEjekk3kdwdJn3iFhoCmA8QAvD_BwE . Czyli wszystko fajnie tylko teraz problem z tym zintegrowanym kokpitem ( nic mi to nie mówi ) to będzie jakaś spora bolączka ? Ewentualnie czy jest jakiś inny rower z podobną geometrią bez zintegrowanego kokpitu ?
  8. Miałem okazje przejechać się kawałek na orbea 60 avant ( wydaje mi się, że geometria podobna do h30 ) i rzeczywiście było mi wygodniej niż na x road team comp. Znalazłem h30 w bardzo niskiej cenie - https://skleprowerowy.bydgoszcz.pl/pl/p/ORBEA-AVANT-H30-WHITE-55cm-SHI105-RATY-WYPRZEDAZ/456 . Czy coś tutaj jest nie tak ? Czy warto dopłacić do wersji h30-d https://prorowery.pl/pl/p/Rower-Szosowy-ORBEA-AVANT-H30-D-/989843?gclid=CjwKCAjwwb6lBhBJEiwAbuVUSoomK4VtsEgSJPfLLm-C1pCStLSqoYswyBzMMTEjekk3kdwdJn3iFhoCmA8QAvD_BwE . Niestety w Warszawie nie ma nigdzie tego roweru do kupienia więc nie mogę porównać na żywo. I tutaj będzie kolejne pytanie - jakie koła od razu kupić ( pisałeś, że fabryczne są kiepskie ) Ewentualnie czy coś jeszcze wypadałoby wymienić ? W tej chwili najbardziej mi pasowała ta orbea z zamiarem wrzucenia szerszych opon ( docelowo 2 komplety kół ). Przymierzam się jeszcze do graveli 2x, w których mógłbym podobnie mieć dwa komplety natomiast jeszcze nic mi nie przypadło do gustu.
  9. @ChuChu a jaką najszerszą oponę można by dać do tego felta ?
  10. Informacji jest tak dużo, że mam spory problem z wyborem. Na weekend wypożyczyłem Felta vr performance 105 - fajnie się jeździło dopóki dętka wraz z oponą nie poszły po jakichś 40 km w mieście . Już wiem, że chciałbym coś bardziej uniwersalnego więc typowa szosa odpada, fajnie gdyby opona mogła dłużej wytrzymać w mieście. Pozycja w tym felcie nie była jakaś tragiczna, ale może lepiej celować w coś z wygodniejszą geometrią ?
  11. Crossa już mam i musi być baranek @ChuChu podałbyś chociaż kilka z tych stu innych modeli z barankiem, które będą komfortowe ? Zdecydowałem , że wypożyczę szosę endurance a później gravela i zobaczę jak się w ogóle mi na tym jeździ i dopiero podejmę decyzję o zakupie. Co do komfortu to już przy docelowym zakupie skorzystam też z bikefittingu ( podobno można przy tym zniwelować ewentualne wady postawy i problemów zdrowotnych )
  12. @Ineffable Teraz alu najtaniej widzę za 9300 https://e-cyclingplanet.pl/pl/p/Ridley-Kanzo-A-GRX600-2x11s-BELGIAN-BLUE-BLACK/1035 tutaj za 9300 wersja alu. Carbon obecnie najtaniej za jakieś 12000 - https://sportano.pl/p/187941/rower-gravelowy-ridley-kanzo-speed-grx600-niebieski-kas01as?gclid=CjwKCAjwzJmlBhBBEiwAEJyLu1fto0f8TFkMviFjMn6yZ5CdC1s3PJXZxPgCXXa_0lR0vg0cH1v-BBoC5toQAvD_BwE, ale różnica między alu a carbonem nie jest już taka duża. W granicach 8k jest wersja alu z grx400. Duża jest różnica między grx400 a 600 ?
  13. Właśnie te 12k to już nagięcie budżetu, ale widząc oferty rowerów w carbonie w takiej cenie byłem w stanie dopłacić te 2-3 ( superiora x road elite team można było znaleźć w tym przedziale cenowym ) To może zapytam inaczej - mając do wyboru x road w alu za 7500 i x road w carbonie za 12500. Warto tyle dopłacić ? Czy rama carbonowa tak znacząco wpłynie na komfort jazdy ? Chciałbym już mieć rower na przynajmniej kilka dobrych sezonów.
  14. A co myślicie o rowerze tcr advanced 2 ? https://sprint-rowery.pl/rower-szosowy-giant-tcr-advanced-disc-2-2023?gclid=CjwKCAjwzJmlBhBBEiwAEJyLuwn5Ax74oDrXWozzwo6frno4G2aXFh5tJBVSih9aWmIzG8-Nn_b97RoCq3YQAvD_BwE - będzie znaczna różnica od superiora x road team elite ? Chodzi o to, że jest problem z dostępnością superiora z carbonową ramą w moim rozmiarze.
  15. chodzi o coś takiego ? https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-superior-x-road-issue-pd34384/?v_Id=194654&gclid=CjwKCAjwqZSlBhBwEiwAfoZUIHZmboZ2GlmFpWkkPSIEwFHlJYFnlcjqFN9Da_BmpnHeXQ1ZUADBlRoCaDMQAvD_BwE czy bardziej https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-superior-x-road-elite-gr-pd32438/?v_Id=184814 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...