Skocz do zawartości

cypriankotwica5

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika cypriankotwica5

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Uważam ze jeśli rower jest rowerem to należy go zapinać. Żeby zapiąć trzeba mieć zapięcie, a żeby je mieć to gdzieś należy je przytwierdzić. Lata doświadczeń i setki/tysiące kilometrów przejechanych z zamknięciem na kierownicy dały mylne poczucie, że delikatne pukanie zapięcia o główkę ramy podczas kiedy kierownica skręca nie są na tyle mocnym uderzeniem żeby spowodować że lakier będzie odpryskiwać. Lakier powinien mieć swoje właściwości które kwalifikują go jako odpowiedni do roweru - bo jest narażony na uszkodzenia... jeśli daje się nieodpowiedni lakier który jest za słaby albo w procesie produkcyjnym jest źle położony to producent powinien wymienić ramę albo ją jeszcze raz pomalować. Można oczywiście odwalić bo to uszkodzenie mechaniczne ale równie dobrze można w ten sposób odrzucic roszczenie o rozdarte spodnie dresowe bo były noszone - uszkodzenie mechaniczne w koncu.
  2. Ale to znaczy, że konsument ma to akceptować? Czy wystarczy opakować kupę za przeproszeniem w opakowanie po cukierku i staje się już wtedy cukierkiem? Rowery kosztują krocie teraz, z roku na rok ceny poszły grubo w góre. W 2021 i 2022 był popyt duży i ceny frachtów wysokie ale teraz frachty kosztują 10% tego co wtedy, surowiec staniał, robocizna też w Azji. Producenci nas po prostu dymają
  3. To ile kosztował rower to drugorzędna sprawa, producent bierze odpowiedzialność za swój produkt. To ze TREK optymalizuje swoje koszty zamawiając malowanie byle gdzie to już ich ryzyko. Nie popadajmy w skrajność i nie dajmy sobie wmówić ze to ekologia, to są oszczędności producentów które dają im wymierne zyski kosztem jakości a potem wmawia się nam że mamy oklejać rowery folią bo inaczej każde puknięcie kończy się rysami albo uszczerbieniami lakieru. wrzuciłem filmik na TIKTOKA, polajkujcie - może dotrze do nich i innych producentów rowerów że prowadzenie biznesu to nie tylko profity ale też odpowiedzialność za dbanie o jakość produktów! https://vm.tiktok.com/ZGJCrHCbv/
  4. Wszystko zależy od konsumentów, jeśli będziemy takie zachowania akceptować to dajemy ciche przyzwolenie producentom żeby malowali markerami ramy, sprzedawali je za grube pieniądze a potem nie brali na siebie żadnej odpowiedzialności. Jak to mi powiedział człowiek z serwisu, nie ma żadnych norm na jakość lakieru także pocałuje mnie Pan w D.
  5. Uszkodzenia na główce ramy powstały od pukania zamka rowerowego o ramę przy skręcaniu kierownicą. Zamkniecie nie było z łańcucha tylko był to drut zatopiony w gumie a jedyna metalowa część to zamek który silą rzeczy zawsze puka o ramę na dziurach. i dodam ze nie jest to walenie nie wiadomo jakie tylko lekkie pukanie przy skręcaniu kierownica na zakrętach. Syn wcześniej użytkował KROSS LEVEL REPLIKA tak samo i tam ani śladu nie ma na nim po 5 latach. Nie ma tu niedbalstwa żadnego, syn bardzo dba o sprzęt ale to czego doświadczylem tutaj przeszło moje wyobrażenie... jawnie wciska się teraz ludziom dziadostwo i tłumaczy potem ze to nasza wina. W miejscu montażu bidonu założyłem młodemu zapięcie z uchwytem, jak tylko uchwyt docisnął lekko ramy to od razu odpadł lakier. Przypominam, że model 2022 produkowany był jesienią 2021 roku także to był czas pandemii jeszcze i wielkie zamówienia u chinczyków po udanym sezonie 2020-2021. Trek klepie ramy w Chinach i na Taiwanie, spoko - tak robią wszyscy - ale skoro ktoś im klepie ramy jak najtaniej to czemu nie mają kontroli nad jakością swoich produktów?
  6. Hej Gdyby ktos zastanawial sie nad zakupem tego roweru lub generalnie innych Trekow to miejscie swiadomosc ze modele z 2022 maja bardzo slaba jakosc lakieru tj. nie wiem czy to kwestia bledow produkcyjnych (pandemia oraz boom na rowery) czy czego ale rower mojego syna po DOSLOWNIE 2 tygodniach uzytkowania na dojazdach do szkoly i jakis tam przejazdzkach z kolegami wygladal gorzej niz jego poprzedni Kross po 5 latach jezdzenia. Lakier Treka przy byle uderzeniu odstrzeliwuje, do tego stopnia ze zamek rowerowy zawieszony na kierownicy spowodowal cos takiego.. https://share.icloud.com/photos/0209p16He39xRPBJjdaGwtmFw Trek oczywisicie twierdzi ze to uszkodzenie mechaniczne i zebym sie bujal - dla nich to chyba zatem normalne ze zamek rowerowy takie spustoszenie potrafi zrobic na ramie po 2 tygodniach i 100km przebiegu roweru. W sumie za duzo zrobic nie moge ale podrzucam tutaj filmik i pare zdjec jak wyglada to cudo jesli ktos chce go uzytkowac jak rower a nie oprawic w rame i powiesic na sciane zeby sie nie zdziwil. ja juz pieniadze zmarnowalem ale moze uchroni to innych przed wyrzuceniem pieniedzy w bloto! PRODUCENCI ROWEROW RZĄDAJĄ AKTUALNIE HORRENDALNYCH CEN ZA SPRZET, WYMAGAJMY ZATEM OD NICH JAKOSCI I WZIECIA ODPOWIEDZIALNOSCI ZA BLEDY TECHNOLOGICZNE SWOICH CHINSKICH PODWYKONAWCOW!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...