Skocz do zawartości

Marex8899

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia użytkownika Marex8899

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Rozebrałem dziś przekładnie zobaczyć czy wszystko jest ok, i mam dwa pytania, czy smarowanie widoczne na zdjęciu wygląda na fabryczne czy było już to kiedyś samrowane ponownie, i drugie czy shimano stosowało zębatki sram? Bo u mnie właśnie taka jest Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź 😀
  2. A czy taka przekładnia stawia również większy opor podczas luzu, gdy obrócimy rower do góry kołami i zakręcimy to czy koło z taką przekładnia powinno się kręcić podobnie co koło z kaseta?
  3. A odnośnie tego Nexusa to czy przy przeglądzie wyczyścić go ze smaru i namoczyć go tylko w oleju, czy przez to nie będzie chodził lżej? Smar przecież stawia większe opory niż olej.
  4. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Trochę pojeździłem tym rowerem i zauważyłem że właśnie jak się mocno chce przyspieszyć to opór jest największy(w porównaniu do napędu kasetowego) tak samo jak z wjazdami pod górkę, przy normlaniej jeździe po równej drodze różnica nie jest praktycznie wyczuwalna Gdyby ten Nexus nie miał wbudowanego hamulca tzw torpedo to opory były by mniejsze czy to nie ma znaczenia? Czy w przyszłości będę mógł zamontować zwykłego Nexusa bez torpedo i dołożyć hamulec rolkowy obok czy nie będzie na to miejsca? Pozdrawiam
  5. Zdziwiłem się trochę waszymi odpowiedziami, myślałem że to coś z moją przekładnia jest nie tak a tu wychodzi na to że ten typ tak ma, to dlaczego właściwie ludzie kupują te rowery z tymi przekładniami(ja swój kupiłem wysyłkowa ze względu na super stan nie liczyłem że będzie się dużo ciężej nim jeździć) , pełno ich jest na serwisach ogłoszeniowych używanych jak i nowych, lausanne jest wyczuwalnie lżejszy ale i też z górki szybciej się rozpędza bez pedalowania co raczej wskazuje na większe opory jazdy na "luzie", chamonix ma jeszcze oryginalne opony firmy vredestein, mam jeszcze zabytkowy rower Schwinn Racer 1968r z przekładnia 3 biegowa i on nie stawia takich oporów tylko tam przekładnia pracuje w oleju.
  6. Witam kupiłem ostatnio używany rower Gazelle chamonix z 2006r z przekładnia taka jak w tytule Schimano Nexus 8 SG-8C20 i (w porównaniu z poprzednim rowerem Gazelle lausanne z 2009r który posiada Schimano Deore 3x9) czuć że sporo ciężej nim się jedzie czy to normalne że te przekładnie stawiają taki wyczuwalny opór? Myślałem że będzie podobnie albo że różnica będzie ciężka do wychwycenia, trochę się rozczarowałem tym rowerem przez to, czy czyszczenie i smarowanie coś na to pomoże? Ogólnie przekładnia chodzi płynnie biegi wchodzą dobrze hamuje też dobrze nic nie zgrzyta wszystko wydaje się być w porządku, po stanie roweru też nie widać żeby miał jakiś duży przebieg wygląda praktycznie jak nowy, z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...