Witam.
Chińska Konwersja z silnikiem 1000w na tył z kt-lcd3 i bateria 17Ah
Wczoraj miałem sytuacje że w czasie jazdy 25km/h , jakby rower przyblokował oporem lekko koło na 3 i jak by dawał strasznie duży opór na silnik. Rower dostał drgań i wyglądało to jak by silnik dostał na moment zwarcie przewodów lub cos jakby właczył mega odzyskiwanie energii. Trwało to 3 sek , użyłem hamulca , przestało na moment odcięło silnik i ponownie na moment był zablokowany . Puściło , bez problemu dojechałem do celu. Sprawdziłem instalację. Wszystko ok.
Dodam że jeżdżąc w różnych lekkich czy mocnych warunkach, czasem , bardzo nie regularnie na 0,5 sek czuje szarpniecie coś w rodzaju przerwy , odcięcia silnika i drganie az na kierownicy. Wyświetlacz nie łapie żadnych błędów i nic nie sygnalizuje.
A szarpnięcia są tak nie regularne że nie potrafię jednoznacznie namierzyć czym moga być spowodowane. Czujniki są pewne , nie sygnalizują nic.
Jedynie co ustaliłem to że obciążając silnik z startu , łatwiej jest mi wywołać ową kruciutką przerwe czy szarpniecie. Ale nie zawsze sie to udaje. A chciałbym to nagrać. Nie jest to łatwe.
Próbowałem różnych ustawień lcd . Nie pomaga.
Ktoś miał coś podobnego kiedykolwiek? Chętnie posłucham rad.