Skocz do zawartości

Asfalt

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Asfalt

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. @chudzinki troche masz racje, że ten rower nie jest odpowiedni do moich zastosowań, ale wydaje mi się to naturalnym wyborem bo tak naprawdę po rowerach crossowych, które mają sens w kwotach do 4-5 tysięcy, mamy do wyboru Gravele, Szosy lub właśnie MTB. Szosy i Gravele dla mnie odpadają - wybiłem kilka tysięcy kilometrów na gravelu i po prostu mi nie podszedł, taki rower XC jest dla mnie okej ponieważ mimo tego, że na co dzień będzie wykorzystywany tak jak rower crossowy czy też gravelowy, to ma on w mojej opinii potencjał do np. wyjazdu w poważniejsze góry czy starcie w takiej pomorskiej 500. W skrócie jak mi się czegoś zachce, to będę mógł to zrobić xD Spodziewam się na dłuższych trasach oporów powietrza i bardziej uciążliwego pokonywania kilometrów, ale ja nie jeżdżę na zasadzie osiągnięć i pobijania coraz większych dystansowych rekordów tylko bardziej podchodzę do tego jak do treningu kondycyjnego z możliwością zwiedzania okolic. Może się mylę, nigdy nie miałem roweru XC, ale wydaje mi się on bardzo uniwersalny i nie będę tego poczucia, że coś innego oprócz mojej własnej kondycji mnie ogranicza. Na wagę też nie zwracam uwagi bo pomimo posiadania gravela, który waży troszkę ponad 10 kilogramów, to i tak jeździłem z przyczepionym do niego ulockiem, który ważył mniej więcej tyle co połowa roweru Rowerek, już zamówiony, został tylko ochrzan od żony jak zobaczy fakturkę i można się cieszyć jazdą 😅 Dziękuje wszystkim za pomoc
  2. Dobra Panowie, dzięki za pomoc. Kupuje Gianta i wsadzam semi-slicki. Jeszcze trochę Merida 500 lite mi przychodzi do głowy z dwoma blatami z przodu, ale nie wiem czy jest sens wyruszać na poszukiwania tego roweru widmo
  3. @Enadxx co do pękających ram w TM, to rzeczywiście z tego co czytam jest to problem, który występuje, Marin próbuje z nim walczyć, ale z tego co zrozumiałem z tych wszystkich opinii najważniejsze jest to, że oni od ręki wymieniają te wadliwe ramy więc nie ma takich problemów i śliskich akcji jak np. miewał Kross.
  4. @Yarooo to samo co z Trekiem Dual Sport - wydaje mi się że koła 27,5 są za małe na dłuższe trasy. Mylę się ?
  5. @Semtex właśnie XC wydawało mi się idealną opcją do tego typu zastosowań, między innymi przez oglądanie gravelowych ultramaratonów gdzie bardzo często można spotkać takie rowery. Jestem posiadaczem gravela i dla mnie pozycja na tym rowerze jest zbyt niekomfortowa, nie podszedł mi baranek oraz brak amortyzowanego widelca - każda inna trasa niż utwardzona ścieżka bez większych dziur, to jest jedna wielka katorga. XC w mojej opinii daje możliwość jazdy z bardziej wyprostowaną pozycją - na tym mi zależy, zdaje sobie sprawę, że kosztem tego będzie prędkość, ale dyskomfort to jest to co do tej pory było dla mnie największym problemem jeśli chodzi o kolarstwo.
  6. Hej, który rower według was jest lepszym wyborem? Zależy mi na rowerze MTB, który będzie wykorzystywany w sposób zbliżony do graveli z trochę większą nutką terenowości. Team Marin znalazłem za 6300, a XTC SLR 2 za 5600 - napęd teoretycznie jest ten sam. Wydaje mi się, że rama jest na plus w Marinie.
  7. @TheJW ramy rowerów crossowych nie mają takiego potencjału na przyszłość. Brak sztywnych osi itd. Tutaj wydaje mi się, że jeśli będę chciał w przyszłości czegoś więcej od jednośladu to będę mógł inwestować w rower bez jego wymiany.
  8. Hej, co sądzicie o tym rowerze XC? Planuje wsadzić mu węższe opony i wykorzystywać go w 70/80 procentach na asfalcie. Wydaje mi się że fajny osprzęt w tej cenie (3900 zł) oraz martwi mnie jedynie zakres przełożeń 1x10 - do dłuższych tras może to być problematyczne. Są może jakieś alternatywy w tej cenie?
  9. Hej, zastanawiam się nad zakupem jednego z tych dwóch rowerów. Celuje w 80-90 w jazdę po asfalcie. Roam 1 jest droższy o niecałe 500 zł od Riverside 92, za to rower z Decathlona jest bardziej "asfaltowy", jest na XT i co dla mnie istotne ma blokadę amortyzatora z kierownicy. Zastanawiam się czy mimo wszystko nie warto dopłacić do lepszej ramy i co by nie mówić lepszej marki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...