Skocz do zawartości

Macro

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Macro

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć, Przepraszam za brak odpowiedzi, ale byłem w rozjazdach. Ogromne dzięki za podpowiedzi i przemyślenia! O dodatkowych sprężynach w ogóle nie wiedziałem - wyeksploruję temat choćby z ciekawości. Też mi się wydaje, ze póki co pójdą 3 na hak i reszta będzie lądować na dachu lub jak sie da to w bagażniku. To jeszcze tylko pytanie - czy te dostawki do 4-go roweru to normalne rozwiązanie - w sensie wszystko legalne? Rozejrzę się za bagażnikami - czy są jakieś firmy, bądź rozwiązania których zdecydowanie unikać?
  2. Dzięki za odpowiedź. Wyjazdy raczej wakacyjne czyli takie przez pół Polski bądź nieco dalej. Przynajmniej tak widzę najbliższe lata. A ile rozsądnie wchodzi na haku? Gdybym tam dał 3 lub 4, (z czego dwa duże) to najmniejszy jeszcze może wejść do środka. Względnie jakby zostały 1-2 na dachu to jeszcze box może by wszedł na górę. Faktycznie trochę miejsca jest, ale pomysł ze stołkiem składanym jak najbardziej na plus. Dostęp do bagażnika przy montażu na haku to też w sumie rozsądna uwaga, chociaż z tego co widziałem, to sporo jest chyba patentów uchylnych, prawda?
  3. Cześć, Widzę trochę tematów o bagażnikach samochodowych dach/hak itp. Mam jednak dosyć specyficzne pytanie. Czy ktoś zmagał się z problemem wożenia rowerów dla rodziny 2+3? W grę wchodzą 2 rowery dorosłe i 3 dziecięce, z czego póki co 2 jeszcze w tym roku pomijalne (czyli rozmiar bagażnikowy). W przyszłym roku już będzie to kwestia 4 "normalnych" rowerów, ale za chwilę dołączy też piąty. Pojawia się więc pytanie: jak z tym jeździć np na wakacje? Dopiero przymierzam się do jakichkolwiek rozwiązań, bo jeszcze nie woziliśmy, więc inwestycja od zera. Z tego co wyczytałem, to preferowałbym hak, ale nie wiem czy przy 5 i tak nie czeka mnie łączenie haka z dachowym bagażnikiem. Czy są w ogóle rozwiązania na 5 rowerów? Samochód to aktualnie VW Sharan, więc jest trochę miejsca. Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne uwagi/pomysły.
  4. Wolę 2. Pytanie czy jest jakiś lepszy wybór od tego Gianta. Czy jest sens się zastanawiać w ogóle i szukać czegoś innego w podobnym zakresie?
  5. Dzięki za podpowiedzi! Patrząc na półkę cenową znalazłem też Giant Roam 1 disc, którego widzę dużo ludzi poleca. Jak wypada na tle tych propozycji? Riverside też widzę, że zbiera dobre opinie. EDIT: Ktoś inny wrzucił taką promocję: https://sklep.tomarsport.pl/pl/p/Giant-Roam-1-Disc-Metallic-Navy-2022/8713 Myślicie że warto?
  6. Dzięki za podpowiedzi! Patrząc na półkę cenową znalazłem też Giant Roam 1 disc, którego widzę dużo ludzi poleca. Jak wypada na tle tych propozycji? Riverside też widzę, że zbiera dobre opinie.
  7. Cześć, Proszę o poradę w temacie kupna roweru. Chciałbym wrócić do jeżdżenia po dłuższej przerwie i kompletnie nie jestem w temacie. Ostatni rower dla siebie kupowałem pewnie jakieś 25 lat temu i chyba się trochę pozmieniało... Interesuje mnie coś pośredniego do jazdy w terenie, również po nieutwardzonych drogach leśnych, ale też po mieście i do pracy. Oczywiście amatorsko, raczej z rodziną - żadne wyczyny. Dlatego przymierzam się do crossa lub trekkingu (szczerze nie widzę jeszcze specjalnie różnic poza wyposażeniem). Przy czym i tak planuję dokupić błotniki i chciałbym zamontować tylni bagażnik (może jakieś sakwy, fotelik dla dziecka na tył). Być może istotnym czynnikiem jest moja waga: aktualnie między 115-120 kg i wzrost 178 cm. Zakładam że zwłaszcza waga może zawęzić wybór. Wstępnie znalazłem z polecanych Unibike Crossfire GTS, ale oczywiście co czytam któryś wątek to pojawiają się kolejne modele. Byłem też oglądać ten rower na żywo ale chyba były tylko większe ramy i trochę było dla mnie za wysoko. Z wyposażenia (na którym się nie znam) myślałem o hamulcach tarczowych, amortyzatorze z przodu (jak rozumiem lepiej powietrzny, albo wcale) i układzie przerzutek z 2 lub 3 tarczami z przodu (nie jestem przekonany do jednej). Dodatkowo tak jak pisałem wyżej będę chciał domontować bagażnik i oczywiście błotniki, stopkę. Budżet wstępnie zakładałem taki jak w temacie ( około 3-3,5k), ale dopiero próbuję się zorientować w temacie więc jest elastyczny. Natomiast na pewno nie chce przepłacać za firmę czy za bajery które nie są tego warte. Będę bardzo wdzięczny za pomoc i jakieś wskazówki na co zwracać uwagę i w którym kierunku szukać. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...