Skocz do zawartości

kubol2000

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia użytkownika kubol2000

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tylko właśnie w tych tańszych Marinach i w Breezerze nie ma tego karbonowego widelca, tylko jest ta chromowana stal. Pod kątem amortyzacji to chyba nieco gorzej...
  2. To prawda, jest w sumie pod tym kątem trochę ubogo, ale na dłuższe wyprawy to w sumie załatwię trochę to pakowanie bagażu przyczepką, więc to nie będzie problemem. Poza tym ten Kellys Soot 30 wygląda chyba najsensowniej w tej najniższej półce(ma karbonowy widelec, co w sumie jest trochę rzadkością na tym pułapie cenowym), a jak zajawka chwyci to po roku go sprzedam i wymienię na coś z wyższej półki w sezonie 2024. Chyba, że jest może coś ciekawszego od Kellys Soot 30, co przegapiłem to proszę dajcie znać.
  3. Dziś miałem okazję trochę pojeździć na Aspre 2 i niestety on u mnie odpada, ponieważ ocieram się piętami o rozszerzający się tylny trójkąt. Coś w podobnej cenie to chyba Kellys soot 50, albo ewentualnie z niższej półki cenowej to soot 30. Ich geometria w miarę mi odpowiada i jest trochę przyjaźniejsza niż Aspre. Czy soot 30 to Waszym zdaniem dobry wybór? Tego Marin DSX 2 niestety nie było.
  4. Dzięki za odpowiedzi. Panowie czyli podsumowując 1. Hamulce hydrauliczne to mus w mojej sytuacji, zwłaszcza jeśli chodzi o przyczepkę 2. Kierownica baranek jest węższa i przez to bardziej czuła niż prosta kierownica, ale w sumie do tej pory jak trochę jeździłem to mi to nie przeszkadzało. Dodatkowo kursy dłuższych dystansach chyba lepiej z barankiem, bo można trochę zmieniać to jak się trzyma ręce. 3. W związku między innymi z powyższym wychodzi, że żeby kupić przyzwoity gravel to trzeba podbić budżet do 6k i kupić aspre 2 Tylko w nim chyba ciężko coś dodatkowo zawiesić? Jakaś torbę? 4. @marcescono właśnie nie widziałem jej jeszcze na żywo, bo w sklepie gdzieś mierzyliśmy się do rowerów jej nie było. Dobrze, że zwracasz uwagę, że jest mała, bo dzieci mamy raczej długie. Możesz coś polecić z dobrą amortyzacją?
  5. Ok, a Panowie dlaczego do moich zastosowań lepiej fitness niż gravel?
  6. Tylko chyba jeśli chodzi o taki fitness to trochę słabo na jakichś nieasfaltowych nawierzchniach?
  7. a ja mam w sumie pytanie o tego Aspre 2 i tylny trójkąt - słyszałem, że zawadza, ktoś kto używa może się wypowiedzieć?
  8. Chciałbym kupić dwa gravele - jeden dla mojej żony 170cm waga 60kg - drugi dla mnie 185 cm, waga 76 kg Budżet: do 5k/sztuka Stan: nowy(bo chcę kupić na firmę i wrzucić w koszty) Przeznaczenie: będą to nasze pierwsze gravele, chcemy je wykorzystywać do: -dojazdu do pracy po mieście -krótkich jednodniowych wypadów, głównie asfalt, jakieś ubite drogi, czy lekkie szutry, nie żadna hardcorowa jazda po lasach -dłuższych wypadów generalnie trasy typu green velo czy velo Dunajec Uwaga! Mamy dwójkę dzieci 3 lata i 1 rok, chcielibyśmy by brały udział w naszych wyprawach, dlatego przewidujemy dopięcie przyczepki. Myśleliśmy o Thule Chariot Lite Co do rowerów, to nie mamy na ten moment upatrzonego konkretnego modelu. Budżet jest dosyć niski i wiem, że trzeba by mieć zdecydowanie wyższy, żeby kupić gravel "na lata", ale w sumie ciężko powiedzieć na ile spodoba się nam ta zajawka i jak dzieci będą się w tym odnajdować. W związku z tym biorę pod uwagę rozwiązanie, że za rok sprzedamy te gravele i weźmiemy jakieś z wyższej półki. Z góry dzięki za pomoc:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...