Skocz do zawartości

Ramp

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia użytkownika Ramp

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od roku
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Zacytuję tu część opisu x20 ze strony Scotta (( "nowa piasta X20 jest wyposażona w innowacyjny system wtyczek i standardową oś przelotową, dzięki czemu demontaż tylnego koła jest tak łatwy, jak w zwykłym rowerze.")) W x35 oś jest na stałe! Piasta z osią! Dlatego koszmarem jest zdjęcie koła bez wieszaka. Co do samej jazdy, jest ekstra. Biorąc pod uwagę moje ograniczenia mogę nie być obiektywny, ale takie rozwiązanie daje mi możliwość jazdy na dystansach do 100/120km (na najniższym wspomaganiu) 80-średnie. Najwyższego nie używam. Ujeżdżam Supersixa evo w tym roku 5000km.
  2. No właśnie od przeszło miesiąca czekam na odpowiedz i nic, cisza. Rower był na serwisie w Fabrycerowerów tam został zakwalifikowany (przerzutka) do wymiany. I póki co śmigam na tym "wadliwym" ale cierpliwość mi się kończy.
  3. Myślałem o samej wymianie silnika, oczywiście tu trzeba by było zgłębić kompatybilność z baterią ,która jest podobno ta sama (wersja słabsza) Dlaczego o tym pomyślałem.... bo podobno są dużo lepsze opory toczenia, no i dużo lepsza możliwość zdjęcia tylnego koła (normalna) W x35 silnik jest zintegrowany osią i zdjęcie go w drodze (kapeć) graniczy z cudem. Dlatego wożę gumę w metrażu
  4. Posiadam X35 i próbuję się dowiedzieć czy są jakieś różnice. I gdzie zlokalizować cenę modelu X20.
  5. Słaby punkt to przerzutka tylna Sram SX. Z gruntu bywają wadliwe, nie do ustawienia (tak było w moim przypadku) Mimo kilku prób (serwis) czekam na wymianę gwarancyjną.
  6. Coś mi się wydaje ,że jedyne ograniczenia tkwią w twojej głowie.
  7. Pytasz o sens... mogę jedynie posłużyć się swoim przykładem. Otóż do tej pory uważałem,że szosa jest tylko i wyłącznie analogiem i kropka. Niestety przyszły problemy z serduchem i zacząłem się poważnie zastanawiać nad elektrykiem. Dziś dziękuję ,że ktoś wpadł na taki pomysł (Cannondale supersix evo3) mimo problemów kardiologicznych mogę śmigać na szosie. Kręcę właściwie tylko przy pomocy trybu eko, jedynie pod dużą górę wspomagam się wyższym biegiem (nie powinienem przekraczać 140 tętno) Robię średnio jednorazowo 50/70 km, i 5/6 tyś km rocznie. Dziś szukam żonie coś podobnego, tak by mogła jeździć ze mną (myślę tu o (Lapierre e-sensium) Ci którzy drwią z elektrycznych szos myślą tylko o sobie....
  8. Pytanie dla znających temat, czy jest możliwość zastąpienia kapsla "z gwintem" w ramie carbonowej cannondale na mocowanie na "śrubę"?
  9. Dzięki... spróbuję jeszcze tej wersji, ale mam coraz mniejsze nadzieje.
  10. Witam przy próbie odpowietrzenia okazało się ,że jest dziura w gumowej części hamulca prawego (tył) Przyznam się uczciwie ,że nie myślałem ,że będzie taki problem z dokupieniem (nazwijmy to) uszczelki. Okazuje się to wręcz niemożliwe! Jedynym rozwiązaniem jest Aliexpress (zamówiłem) ale przewidywana dostawa w połowie maja. I nie mam żadnej pewności ,że to będzie to ,czego oczekuję. Tu moje pytanie... może ma ktoś uszkodzoną klamkę prawą z dobrą uszczelką 105. (podobno Ultegra ma taką samą) Swoją drogą to kanciarstwo ze strony shimano, że dla głupiej uszczelki trzeba kupić całą klamkomanetkę....
  11. Zaczynam się przyzwyczajać ,że będę musiał wywalić MT 200 i założyć komplet....tylko no właśnie, pytanie czy przy zupełnie innym mocowaniu będzie to możliwe?
  12. Witam. Posiadam rower Bergamont sweep 6 który jest wyposażony w prostą kierownicę. Mam zamiar ten stan zmienić na baranka, pytanie jest zasadnicze ...czy w/w zaciski (BR-MT200) będą kompatybilne z zakupionymi klamkomanetkami 4720? Ale to chyba zbyt piękne ,by mogło być możliwe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...