Skocz do zawartości

cord628

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika cord628

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Mały update, kupiłem Focus Izalco Race 9.8 z 2018 na karbonowych kołach lambda racing 55/65mm, rower w bdb stanie, praktycznie brak rys itp. Zapłaciłem 5800zł. Jedyny minus- przednie koło ma przegrzane kilka cm bieżni z jednej strony, przy jeździe nie ma bicia, jedynie przy lekkim hamowaniu czuć, że nie jest idealnie płaskie. Tak więc dzięki za pomoc, Specialized zostaje jako wiosenno-jesienny przełaj.
  2. Przecież napisałem to głównie z myślą o jeżdzeniu latem na szosowych oponach, nie na przełajowych :d @KNKS jeśli mam ochotę na stożki, to je po prostu kupię i będę na nich jeździć, jeśli da radę to i na rowerze przełajowym jesienią i wiosną. Naprawdę nie rozumiem sprucia wobec tej kwesti :d.
  3. Ciągle się zastanawiam, widzę, że moje "chciejstwo" może być ciężkie do zrealizowania. Mogę szukać Focusa Paralane, może ktoś będize się pozbywał po zakupie. Kilkuletnie Orbee, Gianty Defy i Treki Domane- raczej ok, tyle, że jeśli wejdzie mi tam opona 33C/35C- to też mnie do końca nie ustawia, najlepiej jeździ mi się na mixie 35C i 38C. Kolejna kwestia- czy znajdę coś w sensowynych pieniadzach. Niektóre szosy były jeszcze kilka lat temu zdroworozsądkowo wycenione (min. Giant). Z kolei nowa Orbea Avant 9000zł, rama alu. Trochę brak słów, oczywiście można mówić, że tanio już było- jednak uważam, że 9000zł za rower z aluminiową ramą to przesada. A stożki zawsze mi się podobały i muszą być, taka fanaberia, oczywiście będzie łatwiej utrzymać prędkość powyżej 30km/h, jednak to głównie z powodu wyglądu. Ogólnie może i zostawię Speca, pozwoli mi to mieć trzy rowery dostępne przez cały rok, większa dowolność tras, może się to przełoży na większy "fun". Poinformuję co wybrałem.
  4. @ChuChu który rok Twojej Orbeii? Ok, może i przesadziłem z wymaganiami, ogólnie równie dobrze może być to i 9kg, może nawet trochę więcej (jeśli chodzi o tarcze). Odnośnie używanych rowerów, ceny nowych niestety sa z dalekiego kosmosu, a używane można serio dorwać perełki, mało jeżdzone, dobrze zachowane. Ostatnio kupiłem dwuletnie mtb, które wyglądało jakby ktoś przejechał nim max 500km. Zwykle też ludzie serio nie katujątych rowerów, najczęściej stoi, jest trochę jeżdzony w sezonie i tyle ;). Podobnie nie ma co w takim rowerze sie zepsuć.
  5. Ludzie :d, jak byłbym pewien czegoś, to bym Was nie pytał. Szukam po prostu podpowiedzi, serio nie zasługuję na jakieś posądzanie o bajki, wyśmiewanie itd. Chyba po to są fora? Min. aby pytać, szukać informacji? :d
  6. Część z obserwowanych na pewno się nie kwalifikuje ze względu na prześwit, reszta jak niżej: https://www.olx.pl/d/oferta/trek-domane-sl6-2018-CID767-IDPRqxE.html?reason=observed_ad https://www.olx.pl/d/oferta/trek-domane-carbon-5-9-rozm-54-CID767-IDRHAKd.html?reason=observed_ad https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-boardman-slr-8-0-carbon-karbon-54cm-CID767-IDRuQCF.html?reason=observed_ad https://www.olx.pl/d/oferta/gravel-boardman-carbon-shimano-105-rower-szosowy-szosa-CID767-IDRjoZT.html?reason=observed_ad https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-kross-vento-7-0-carbon-m-CID767-IDPVzVW.html?reason=observed_ad&isPreviewActive=1&sliderIndex=1 https://www.olx.pl/d/oferta/trek-domane-6-0-sl-disc-przelaj-przelajowy-gravel-endurance-CID767-IDGf7Qs.html?isPreviewActive=1&sliderIndex=4 Z listy wyżej wydaje mi się, ze rama domane w wersji na tarcze powinna mieć największy prześwit.
  7. Na olx jest ogrom ofert na takie setupy (karbon, 105, waga 8kg, 8.5kg, karbonowe koła), tylko interesuje mnie, która rama jest w stanie przyjąć jak najszersze opony? Oczywiście rama może być starsza, waga moze być wyższa, grupa niższa, napisałem jedynie, że chciałbym- nie znaczy to, że wszystkie wymagania są "must have" (wyłączając karbon).
  8. Cześć, jestem w trakcie przygotowań do zakupu szosy endurance, używanej, w karbonie, najlepiej ze stożkami 50mm. Przeglądam olx i widzę sporo rowerów w moim zasięgu, Fuji, Krossy, Treki, Focusy, Gianty, Boardmany itp- jest w czym wybierać. Z tym, że aktualnie posiadam starą szosę Specialized Secteur Sport 2014, alu, sora, karbonowy widelec. Nic specjalnego, tyle, że rower ma jeden naprawdę przydatny feature- na przód wchodzą opony cx comp 38c, na tył cx comp 35c. Dzięki temu wiosną i latem latam na oponach 25c, z kolei już jesień i zima jeżdzę kompletnie inne trasy na cx compach. Chciałbym żeby kolejna szosa też była w stanie przyjąć opony 35c z bieżnikiem. Czy jesteście w stanie doradzic, które ramy karbonowe tak z 2018/2019, ew. młodsze będą w stanie przyjąć tak szerokie opony? Jestem otwary na wszystkie marki, jedynie chciałbym karbon, osprzęt najlepiej 105, waga 8kg, 8,5kg.
  9. Jak porobię mocne interwały wieczorem, to potem spać nie mogę. A wstawać rano trzeba :d Więc trenowanie w nocy kompletnie odpada. Dobra, w takim wypadku postaram się raczej za wiele w aktualnym setupie za wiele nie zmieniać.
  10. Cześć, nie jestem w stanie trenować 5-6 razy w tygodniu i regenerować się wystarczająco, mam małe dziecko, wstaję bardzo wcześnie do pracy, mam jeszcze inne obowiązki. Max to 4, w porywach 5 (jeśli są dni wolne, mam urlop itp). Zresztą nigdy nie robię więcej niż 2 mocnych treningów w tygodniu, reszta to tlen i wolne jazdy. Taki mix, plus około 10 wyścigów w sezonie sprawia, że nie zajeżdżam się i utrzymuję raczej wysoką dyspozycję przez cały sezon.
  11. Cześć, jeżdzę w tym sezonie na Treku Procalibrze 8 2019, napęd nx (przednia zębatka oval 36T, kaseta 11-50 nx), hamulce mt 500, rama aluminium, lekkie koła wyścigowe Accent Exe, opony Continental Race King 29x2.2, mleko stansa + piasty DT Swiss 350. Ważę 74kg/ 178cm. Owy setup i porządny trening (4 jazdy w tygodniu, 2 jazdy interwałowe) pozwolił w tym roku na osiągnięcie bardzo dobrych wyników, 6, 7 miejsce open w lokalnych maratonach mtb. W przyszłym sezonie chciałbym zaatakować kilka miejsc wyżej, może podium, mam w planach zrzucić kilka kg, nie wydać za wiele pieniędzy (max 1500zł) i poprawić coś w rowerze. Kwestia co wymienić? Z opon i kół jestem zadowolony, poprawić mógłbym je jedynie idąc w karbon (koszt 4000zł, odpada). Mój serwisant radzi wymienić kierownicę na karbonową (koszt 300zł-400zł). Ja z kolei myślę nad zmianą pedałów na XTR (koszt 500zł). Rozważałem też zmianę korby z aktualnego kowadła (nx) na coś z karbonu (koszt 1000zł). Do przemyślenia jest też zmiana kasety na SLX 10-45 (bywa, że czuję, że są zbyt duże różnice między biegami, za lekko, za ciężko), wtedy poszłaby też zmiana blatu na 34T. Do wymiany też bębenek w kołach na microspline (koszt 350zł). Kasetę będę zmieniał i tak przed sezonem na świeżą. Zwykle na 35km wyścigu jest 400m-500m przewyższeń, czyli nie góry. W co waszym zdaniem najlepiej pójść? Oczywiście mógłbym wziąć na raty, ew. kupić jakiś wypasiony rower za 15k, ale nie mam na to ochoty. Prawdopodobnie pościgam się jeszcze jeden sezon i dam sobie spokój na jakiś czas. Chodzi tylko o poprawienie roweru niewielkim kosztem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...