Skocz do zawartości

Natalia2105

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Natalia2105

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Otrzymałam odpowiedź, że sklep wysłała kuriera i do 7 dni będę mieć pieniądze na koncie. Dziękuję za obszerną wypowiedź. Następnym razem będę bardziej wyczulona na takie rzeczy. Miłego dnia
  2. Ok, dzięki wielkie. Tak zrobię. Następnym razem będę sprawdzać, co kupuje. Jeszcze raz dzięki. Rower już spakowany. Miłego dnia
  3. FIKANDER a to nie jest tak, że sklep musi przychylić się do moich zadań, jeśli składam rękojmia poraz drugi na ten sam produkt? Wydaje mi się, że nie można tu mówić, że sklep zwróci mi kasę i każe odesłać rower.
  4. Ok, widać, że znasz się na rzeczy. W takim razie oddaje rower i czekam na zwrot kasy. Może uda mi się kupic za te kwotę używany rower w lepszym stanie. Dzięki wielkie
  5. Zastanawiam się właśnie nad tym, ale w tej chwili nie stać mnie na lepszy. Potrzebuję roweru, aby jeździć tylko do pracy, więc może mi on posłuży przez trochę czasu. Zalezy mi na obniżce ceny, tylko nie wiem, jak to wycenić. Czy 50% ceny będzie odpowiednie ? Chciałabym za zwrot pieniędzy wymienić sobie koła na lepsze, ale nawet nie wiem, ile będzie mnie to kosztować.
  6. Kupiłam rower przez internet. Dalam 770 zł, wiem, że za taką cenę nie mogłam spodziewać się rewelacyjnego roweru, ale potrzebowałam zakupić coś taniego na wakacje. W późniejszym czasie chciałam wymieniać niektóre elementy na lepsze. Do rzeczy rower otrzymalam porysowany, scentrowane dwa koła, odpryskiwany lakier. Byłam w serwisie I dowiedziałam się że koła są chińskie i trzeba je wymienić na nowe. Napisałam do sprzedawcy o obnizenie ceny. Zaproponowali 100 zł. Nie zgodziłam się. Powiedzieli ze wymieniom na nowy. Po około 3 tygodniach przyszedl mi nowy rower i tu pojawia się znów problem. Dwa zcentrowane koła ( gorsze niż wcześniej), głębokie zarysowania, brak oznaczenia liczby 6 w przerzutkach. Straciłam czas, nerwy, a także nie zabrałam roweru na urlop, a po to go między innymi kupiłam. Chciałabym zgłosić się do sprzedawcy o zwrot części kwoty, jednak nie wiem, na jaką kwotę wycenić te wady. Wiem, że sprzedawca musi się przychylić do moich żądań, poniewaz jest to drugi raz. Na ile byście wycenili rakie usterki? Możecie pomoc bo kompletnie nie wiem co robic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...