Skocz do zawartości

Tetrovsky

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Elbląg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Tetrovsky

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Reaktywny
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. W sensie w obecnym suporcie wymiana łożysk na 30mm ? Bo rozumiem, że zmieniając cały suport bez problemu założę korbę. e*thirteen BB20-92 Tak patrzylem na ten, który był z ową korobą w Procalibrze 9.8. Jednak opinie znalazłem średnie o nim na obcojęzycznych forach, dlatego pytam czy może ktoś ma coś sensownego co mógłbym wrzucić.
  2. Witajcie, kupiłem korbę Korba E*thirteen korby TRS Race Carbon 175mm do swojego Treka Procaliber 9.5. Niestety suport jaki tam siedzi Shimano MT500, 92 mm, PressFit ma oś 24mm, a korba na 30mm, więc nie podejdzie i będę zmuszony zmienić go. Czy podrzuci ktoś sensownego co mógłbym wrzucić?
  3. Jakieś propozycje co do chwytów i siodełka?
  4. Jeżeli chodzi o suport to akurat nie kierowałem się wagą, a pozytywnymi opiniami na temat ninja token. Koła zmieniał będę na pewno, ale to już na przyszły sezon. Jeżeli chodzi o korbę to myślałem nad TRS Race Carbon Gen4. Chyba, że jest szansa na coś tańszego, lekkiego i fajnego.
  5. Cześć! Niedawno kupiłem rower Treka Procaliber 9.5 i tak się przyjemnie nim jeździ, że chyba zostanie ze mną raczej na długo. W związku z tym chciałbym trochę pomajstrować przy nim, odchudzić, ale też nie tracić na jakości. Dotychczas wrzuciłem amortyzator Reby zamiast RockShox Judy SL zyskując sporo ujemnych gramów, następnie wrzuciłem zintegrowany kokpit karbonowy Toseeka i sztycę. Wczoraj złapałem kapcia na mleku, nie da się uszczelnić opony i albo muszę kupić nową oponę, albo przejść na dętki. Jeździ się bardzo przyjemnie na mleku, ale no załamała mnie ta sytuacja, nie wiadomo skąd od czego dziura w oponie i człowiek w kropce. Spróbuje kupić oponę i dać ostatnią szansę XR2, jak znowu kilka dni pojeżdżę i będzie lipa to przejdę na dętkę z oponami Continental Race King Race Sport 2.2. Suport zamiast Shimano MT500, 92 mm, PressFit chciałbym wrzucić Ninja Token Lite i z resztą nie mam pojęcia co zrobić. Czy porzuci ktoś pomysł co mogę wrzucić lżejszego, ale też dobrego zamiast : Shimano MT511, stalowa zębatka 30T, linia łańcucha 52 mm, 175 mm długości tutaj na pewno bym chciał większą zębatkę z przodu bo brakuje mocy. Z 30 na 32 będzie czuć różnicę? Po górach jeździć nie będę, rower ma być do dłuższych wypadów. Koła zostawiam na przyszły rok, chociaż z chęcią wysłucham propozycji. Przerzutkę, siodełko, hamulce itp. odkładam na przyszły rok. Bardzo wdzieczny będę za sensowne propozycje.
  6. Witam po krótkiej przerwie! Niestety służba nie drużba. 🥲 Okazało się, że w środku nie było już tokenów, z ciśnieniem zszedłem do 70psi. No i jest ewidentnie poprawa! Szkoda, że na blokadzie ma bardzo duże ugięcie, ale z tego czytałem to ten typ tak ma. Po kilku jazdach próbnych dobiłem do 75 psi i jest ideolo. Wielkie dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
  7. Okej, dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi, w sumie już sporo więcej wiem i jest jakiś plan działania. Na pierwszą próbę i wydaje mi się, że to będzie dla mnie idealne wyjmę jednego tokena (zostawiając jednego w środku) i ustawie saga na 20%.
  8. Była to używka po serwisie, więc uznaję że jest ok. Dobra czyli fabrycznie są wsadzone 2 tokeny. Czyli w sumie rozumując teoretycznie jeśli np. zostawię dwa tokeny lub dołożę kolejnego tokena I zejdę z ciśnienia to będzie mi wybierał liście bez obawy o dobijanie. A co da mi wyjęcie tokena I odpowiedni sag. Większy zakres pracy amorka? Bo w sumie z tokenami pracuje w mniejszym zakresie 🤨.
  9. Zdaję sobie sprawę, że do ideału dochodzi się godzinami. Ale szukam punktu zaczepienia. Pompkę mam, spoko w takim razie skupię się na sagu. Ewentualnie wyjmę jednego tokena. Nie próbuj zrozumieć zakupu typu roweru do rodzaju przeznaczenia. Po prostu to jak z zakupem kabrioletu w rejonie gdzie ciągle pada. Co z tego, że nie pasuje tam, ale jest po prostu śliczny. To, że jeżdżę głównie po mieście nie znaczy, że jeżdżę ulicami. Również nie oznacza, że nie zjeżdżam z drogi utwarzonej. A grawel czy Inne wymysły mi się po prostu nie podobają. Zejście z wagi ma raczej tylko być zaspokojeniem ego, zabawą czy po prostu poczuciem, że początkowo ważył 11.75, a finalnie xx.xx (:.
  10. Cześć! Kupiłem niedawno Treka 9.5 z Rock Shox Judy i zmieniłem go na Reba RL. Serwis w którym go zmieniałem jest dosyć ograniczony bo ustawili mi według tabelki na ladze PSI i to jest świętość. Problem w tym, że jazda jest dramatyczna, jest bardzo sztywno, w ogóle niekomfortowo w porównaniu z Judy jest dramat. Nie jeżdżę wyczynowo, w większości jest to miasto. Rozumiem, że Reba może być bardziej "wyścigowa" przez co bardziej sztywniejsza, ale bez przesady. Ważę 83 kg dmuchnięte 100psi ugięcie ok. 10% z tego co sprawdzałem. Jak uzyskać choć trochę komfortu? Czy wyjęcie tokena przyniesie trochę ulgi? Czy lepiej dołożyć tokena I zmniejszyć psi. Zmiana na rebę z powodu chęci zejścia z wagi. Co z tym idzie jeżeli mogę dorzucić w tym poście czy podpowie/poleci ktoś jaki setup mogę wrzucić, aby zejść z wagi. Trek 9.5 z 2021. W miarę zachowany jakiś stosunek cena/waga/jakość. Amor zmieniony na Reba Sztycę chcę na karbonową XLC ewentualnie Sztyca Force TEAM 2.0 carbo Kokpit póki co zintegrowany z alli Toseek daje radę. Koła celuję w Bontrager Kovee Elite 23 TLR Boost z Race King 2.2 Do reszty nie mam pomysłów. Z chęcią posłucham czegoś mądrego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...