Skocz do zawartości

kiepcio

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika kiepcio

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. W takim razie klient już nie ma nic do gadania i co dwa tygodnie ma chodzić z reklamacją bo za bardzo nie rozumiem, wynika z tego że to jest normalne i w zestawie do nowego roweru powinno się dokupić tawot bo trzeba co tydzień smarować amortyzator. To że ten rower jest w jakimś niższym poziomie cenowym ok przyznaję, ale taki w zupełności wystarczy. Ale to nie powód by to skrzypiało. Ile tych reklamacji mam złożyć by formalnie odstąpić od umowy kupna?
  2. Czy skrzypienie amortyzatora po kilku dniach użytkowania jest normalne (kross espera 2). Dałem go na reklamację po 5 dniach od zakupu twierdzili że wymienili amor chociaż na początku smarowali go i to nie pomogło w salonie sprzedaży. Odebrałem po jednym dniu od oddania do salonu ale po dwóch tygodniach to samo zaczął sobie skrzypieć. No i druga reklamacja na to samo po 18 dniach od zakupu. Po siedmiu dniach amor przysłali z serwisu kross łodź do salonu (nie ukrywam że wysłałem informację do biura obsługi klienta kross że panowie nie poczuwają się do niczego w skrócie mieli wyje..ne. Amortyzator jest ten sam ze strony Kros dostałem dokument w którym napisano konserwacja amortyzatora - no widać pełno smaru koloru różowego. Czy taka naprawa ma sens, ? Rower użytkowany w cyklu miejskim, skrzypiał nawet na nierównej kostce brukowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...