Skocz do zawartości

Fafor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Fafor

Znachor

Znachor (6/13)

  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Specyfikacja - https://sprint-rowery.pl/rower-gravel-kross-esker-6-0-2022#additional Ogólny stan roweru określam na dobry z wyjątkiem kilku bardziej widocznych zadrapań, stan napędu bardzo dobry choć teraz po roku stania potrzebuje pewnie nasmarowania. Rower sprzedaję z wielką przykrością ze względów zdrowotnych. Drętwienie rąk, ucisk na nerw, impulsy elektryczne w łokciu. Bike fitting nie pomógł. Lekarz zaleca mniej sportowy rower. Polecam zakup całego zestawu, w większości są to części wysokiej jakości, które bardzo dobrze komponują się z rowerem - waga, rozłożenie, wygląd. Niektóre z dodatków albo nigdy nie były używane albo tylko sporadycznie. Rower używany tylko w sezonie letnim. Łączny przebieg to na oko około 1000km. Zakupiony 11.08.2022 pod koniec sezonu. Sporadycznie używany. Pierwszy serwis na początku sezonu 2023. Gwarancja uznana i przedłużona gdyż nie było sensu serwisować wcześniej z tak krótkim przebiegiem. W tym sezonie rower nie był w ogóle używany. Dziś pierwszy raz odważyłem się przejechać na nim co tylko uświadomiło mnie w tym, że ten rower dla mnie się nie nadaje. Z przodu ramy są otarcia, które szczerze mówiąc nie wiem skąd się wzięły. Dolna część ramy - stojąc przy słupie zacząłem się ześlizgiwać i otarłem o słup. Rower nigdy nie miał wypadku. GRATISY: Uchwyt na bidon karbonowy 2 czujniki Magene, kadencja i prędkość Uchwyt na telefon Spigen Gearlock, trzeba będzie dokupić taśmę M3 by przykleić mocowanie do telefonu. Tylna lampka Zwykłe pedały DODATKI: Siodełko: Selle Italia Novus Evo Boost Gravel TM Superflow 145 , zakupione pod w poprzednim sezonie, mało używane. + oryginalne siodło Przednia lampka GIANT Recon HL 1100, bardzo mocna, duża wytrzymałość. Dwustronne pedały shimano SPD Zabezpieczenie: Seatylock, najlepsze, najlżejsze i najbardziej kompaktowe składane zabezpiecznie dla rowerów, gryubość 5mm CZARNE - https://www.amazon.pl/gp/product/B0C7QS7K62/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&th=1 Torba podsiodłowa Bontrager wraz z wszystkimi najbardziej potrzebnymi narzędziami na wyprawę: Dętka, Multitool Topeak, 2 zbiorniki CO2, pompka CO2, przejściówka na wentyl samochodowy, ciśnieniomierz SKS, łatki, narzędzia do zdejmowania dętki. CAŁOŚĆ: 5700 zł Sam rower z gratisami 4500 zł GDYNIA TRÓJMIASTO
  2. Dzięki 30 zł a 14 za spinkę, jest różnica w cenie.
  3. Cześć, posiadam SHIMANO HG601 Muszę zdjąć i wyczyścić łańcuch. Potem by założyć potrzebuję albo spinkę albo pin. Podeślecie jakiś link do odpowiednich części? Widzę, że są różne piny i różne spinki. Chcę by pasowało.
  4. Nie było innych niestety. Też kombinowałem i chyba już jest ok : )
  5. Ogólnie to szukam apki na iOS, która pozwoli mi na najprostsze wyświetlanie kadencji i prędkości z liczników bez żadnych dodatkowych map, gpsów czy innych bajerów
  6. Cześć, wychodzi na to, że wahoo fitness z niewiadomych przyczyn nie potrafi połączyć na raz czujnika cadence i speed firmy magene. Albo ten albo tamten. Pytanie czy jest jakaś inna apka co mi na to pozwoli? Próbowałem Cyclemeter ale chcą hajs. Garmin nie obsługuje w ogóle chyba bluetooth a inne nie miały takiej opcji. Ktoś coś poleca?
  7. Wątpię bym tak robił. Zaleję go wodą z cytryną i sodą oczyszczoną, tak wyczytałem w necie. Zobaczymy, może coś zdziała.
  8. Nie wiem właśnie czy nowy kupować czy może reklamować ten obecny o ile ktoś taką reklamację przyjmie.
  9. Cześć, kupiłem na allegro bidon camelbacka już ponad pół roku temu. Jak piję wodę to czuję jakbym pił plastik. Smak i zapach jest dość mocny. Też tak macie czy myślicie, że sprzedano mi podróbkę?
  10. Przepraszam Był to inny wzór i pomiar od pedała wyciągniętego na dół równolegle do sztycy siodła. Przejechałem zaledwie kilometr i wydaje mi się, że widzę już różnicę z bardziej odchylonym siodłem. Będę więcej eksperymentował później. Siodło podczas testu było na wysokości 72cm. I te 72cm jest mierzone tak jak na obrazku wyżej czyli nie uwzględnia wgłębienia na środku siodła. Zakładam, że licząc od wgłębienia jest to wartość 71cm. Myślę, że jesteśmy blisko rozwiązania! Pytanie tylko skąd u Ciebie abdesign takie wartości z butami a Yarooo 72 bez butów?
  11. To chyba podobny wynik daje. To co ja liczę jest od osi pedałów razy 1.09 i zgadza się z Twoim 72cm.
  12. Ok, to jednak coś da się zrobić. A co z tym ciężarem im niżej kierownica? Co do przekroku to nie wiem jak go mierzyłem ostatnio ale teraz przy w miarę mocnym podciągnięciu książki pod jajca boso wyszło mi 82cm a w butach 84,5. Dodatkowo butowi brakuje 1cm do środka osi pedała. Licząc z butem + 1cm *1.09 wychodzi 93.19 ale wątpię bym był wstanie pedałować spokojnie z takiej wysokości. Obecnie siodło mam ustawione tak jak na obrazku. Jak widać siodło jednak ma wcięcie, które sięga nawet 1 cm. Nie wiem czy liczyć w takim razie wysokość siodła z wcięciem czy bez. Jak wróci dziewczyna to porobię zdjęcia i postaram się wyliczyć kąt zgięcia kolana bo tak to chyba daleko nie zajdę.
  13. Dzięki, będę zmieniał i zobaczymy co z tego wyjdzie. Ostatnie pytanie, mam nadzieję. Wysokość - kierownica a siodło. Jak już mówiłem u mnie rower za bardzo nie pozwala na zmienianie tych zależności. Przyjęło się za normę, że siodło jest często dużo wyżej. Już próbowałem te krążki dać na górę i nie pomogło to - przynajmniej bez zmiany ustawień siodła. W zasadzie to nie rozumiem w jaki sposób miałoby pomóc. Wydawało mi się, że im niżej kierownica tym większe przechylenie ciężaru ciała na ręce? Czego tutaj nie rozumiem?
  14. Dzięki wielkie. Dobra. Czyli krok pierwszy, nos siodła do góry. Zobaczyć co się dzieje i najwyżej wymienić siodło. Pytanie co z pozycją siodła względem osi X. Zostawić jak jest? Czy widać na zdjęciu by np oddalić lub przybliżyć względem kierownicy? Czy masz jakieś uwagi odnośnie samej kierownicy lub proporcji wysokości siodła do kierownicy? W poprzednim temacie ktoś zarzucił, że siedzę na tym rowerze jak na kiblu. Ta ogólna pozycja twoim zdaniem? Mówisz, że rower nie najlepszy ale czy aż tak źle? Zadaję to samo pytanie wiele razy bo różni ludzie mówią różne rzeczy. Jak ten rower ma zaszkodzić mojemu zdrowiu to w ogóle nie będę się zastanawiał nad modyfikacjami tylko od razu do wymiany. Z tymi barkami to uważasz że wartość zaniżona?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...