Skocz do zawartości

charlietramp

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika charlietramp

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam dziękuję za informację jednak analizując przepisy wszystko wskazuje że rower kamper cały czas spełnia definicję zwykłego roweru ( mieści się w wymiarach europejskich standardów nie ma więcej niż 90 cm szerokości ani 4 m długości a silnik chodź zastosowany 1000 można zablokować do 250 w co do ładowania domyślne jest ładowanie go z panelu słonecznych lub ewentualnie w przypadku takiej potrzeby odpalić agregat prądotwórczy co do tuneli słyszałem i opracowałem trasę która uwzględnia przejazdy rowerem w zamyśle na żaden lemingi nie mam zamiaru jechać co do kontroli i radiowozów jak i samych przepisów cóż nie wszystko da się przewidzieć jednak starałem się aby cały projekt był legalny
  2. dużo by o nim można było pisać generalnie ma on wszelkie udogodnienia takie jak np ogrzewanie webasto ogrzewanie elektryczne agreagta 900w solary na dachu przetwornicę akumulator 200 AH 2 m łóżko stolik itp na zdjęciu nie ma jeszcze silnika [zdjęcia silnika poniżej ] najlepiej było by mi znaleźć silnik który ma największy moment obrotowy ten ma podobno raptem 18 Nm jest bezprzekładniowy 1:1 na niewielkich wzniesieniach daje radę ale pod wieksze kompletnie nie spełnia swojego zadania z braku sensownych obrotów około 2km/h przegrzewa się po kilku minutach szykuję się tym rowerem Do norwegii na sam cypelek do Nordkapp i dlatego potrzebuję jak najwiekszego przełożenia. Rower do lekkich nie należy jednak z powodu 3 rodzajów przerzutek przednich środkowych i tylnik można rozwijać nim prędkość około 10 km/h z pomocą siły mięśni i to nawet przez dystans 40 km silnik w zamyśle ma być tylko pomocniczy pod najtrudniejsze podjazdy
  3. Witam chciał bym się dopytać do znawców tematu jakie są dostępne silnik 1000 w z maksymalnym momentem obrotowym. posiadam w swoim trójkołowym rowero-kamperze silnik 1000 w bezprzekładniowy ale kompletnie nie daje on rady na podjazdach dlatego postanowiłem przystosować go do pokonywania jak największych wzniesień [planowany wyjazd na Nordkapp] nie wiem też jak wygląda różnorodność podłończeń [okablowania] pomiędzy silnikiem a baterią. Z góry dziękuję za odpowiedź kogoś kto zna temat lepiej odemnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...