Skocz do zawartości

Greg0rek

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wwa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Greg0rek

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Dzień dobry, może to komuś będzie pomocne. Finalnie zakupiłem Thule 298 (nowe). Nawet przy niedużej odległości między rurami ramy daje się wygodnie zapiąć rower. Wystarczy ramię uchwytu ustawićnajbliżej supirtu a potem wraz z zaciskaniem zapięcia ustawiać w prawidłowej pozycji. Po jedno- dwukrotnym przećwiczeniu przychodzi to naturalnie łatwo. Rowery są stabilne. Uchwyty są słyszalne (bez rowerów) nawet od prędkości 105...110km/h jest odrobinę głośniej. Hałas wraz z prędkością oczywiście wzmaga się. Przy złożonych uchwytach nie zauważyłem istatnej różnicy w spalaniu. Dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Tak wiem ze teraz model się zmienił, natomiast mi chodzi o stary, ten z białymi napisami, bo widzialem również wersje z czerwonymi napisami. Dziękuje spróbuję uzyskać informacje od jakiegoś dealera.
  3. @szy pomożesz z pytaniem powyżej jako posiadacz?
  4. Chciałbym zapytać posiadaczy Mont Blanc Barracudy, znalazłem uchwyty ale są na obejmę belki, nie na wsówki. Czy do takiego zestawu wystarczy dokupić wsówki czy cos jeszcze brakuje aby zamontować do kanału?
  5. @axis ja pytam, nie twierdzę. Czy mając kanał 22 mam kupić 22 czy 20 też spełnią funkcję? Był ktoś w takiej sytuacji? Może podzieli się ktoś doświadczeniami? Co do wagi, hm... Max 17kg. Mój rower to pewnie ok 15, zony 16.9 w zasadzie na koncu nośności, ale o to raczej się nie boję, producenci zakładają zazwyczaj normy z niedomiarem... A nie będę też z zamontowanymi rowerami szybko jeździć... Thule 591 ma do 20kg... Niby 3 akg a jaką różnicę robi.
  6. Panowie, Zakupiłem juz belki Atera Signo Rt. Belki aero mają szynę T22mm, natomiast MB Barracuda czy Thule 591 mają w opisach że są przystosowane do kanałów 20mm. 2mm niby nie dużo, czy stosuje się inne łączniki dla T22, czy po prostu zakłada standardowe?
  7. Spróbuję sprawdzić na żywo, w zaznaczonym na czerwono miejscu jest dosłownie 5 cm przestrzeni stąd moje obawy czy wcisnę ten uchwyt pomiędzy ramy. Poczytałem opinie i chyba dam szansę Barracudzie.
  8. Bagażnik już leży w schowku (zdemontowany) 😆 Dziekuje za sugestię, myślę że rozwiąże to problem damki- podejście do ramy od dołu. Jak ma się ten plastik do aluminiowych rynien w thule? Chciałbym na wiosnę montować i wozić całość do jesieni. Auto zazwyczaj stoi w garażu podziemnym, ale będzie też czas gdy będzie stał w pełnym słońcu...? Czy on się nie "wypali?"
  9. Dzień dobry. Szukałem forum, niestety nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na nuerujące mnie zagadnienie. Kompletuję aktualnie bagażnik dachowy dla 2 rowerów. Belki (Atera Signo Rtd) już zakupione Do mojego roweru (Cross rama 23") zdecydowałem że poszukam używanych Thule 591 lub pokrewnych konstrukcji. (Łatwy montaż roweru na wysokim samochodzie- Touran) Chciałem kupić 2 sztuki jednak mam obawy co do roweru żony. Załączyłem zdjęcie. Jest to damka kinetic 3.0 o 17" ramie. Pomiędzy rurami ramy jest naprawdę niewiele miejsca (6-max 10cm najbliżej korby) Czy ktoś z was przechodził przez podobną sytuację? Czy w uchwyt tego rypu da się zamontować rower (czy uchwyt zmieści się pomiędzy rury ramy?)
  10. @szy Dzięki za wyjaśnienie, nie wiedziałem o tym dodatkowym elemencie, nie wiedziałem o nim dopóki nie zamontowałem Hamax Siesta na 17" ramę. Pręty stykały się z tym wygiętym do góry prętem bagażnika, wszystko cacy, wsadziłem młodszą pociechę, nie mogę przetoczyć roweru! Omg, śruby łączące ten element z bagażnikiem zablokowały koło, na szybko demontaż bagażnika i pojechaliśmy na pierwszą przejażdżkę (10km) Wrócmy do mojego zakupu. Z crosa zrobił się jakby mtb poprzez koła, chłopaki wrzucili duże opony Continental double fighter 2.0 jeżdżą po twardym i szutrze z małymi oporami. Rower naprawdę spełnia moje wymagania, jest sztywny zwarty (przy zablokowanym amortyzatorze) i dosyć sztywny z odblokowanym (jest dobity powietrzem mocniej). Jak jadę na siodełku amor pracuje jak powinien, trochę bardziej komfortowo jest z odblokowanym. Dopiero gdy stanę na pedałach i obciążę kierownicę wtedy się kompresuje do ok połowy bo ma jeszcze zakres pracy. Siodełko... Muszę pojeździć i się przyzwyczaić, wielokrotnie odciążałem 4litery stojąc częściowo na pedałach. Więc pracy sztycy dużo nie uświadczyłem. Po zapoznaniu się z forum nie spodziewam się po niej wiele, zapewne zostanie w przyszłości wymieniona. Siodełko nie ma regulacji pochylenia (jedynie przód tył), szkoda myślałem że to trochę pomoże.. Ps. Gdzie hostujecie zdjęcia? Mam jedno (jutro mogę zrobić jak bedzie widno) ale 5mb :/ i nawet przycięcie nie pomoże bo limit to 1mb?
  11. Hehe nie, moja branża jest zupełnie inna. Widziałem na żywo, nie pamiętam czy był poziomo, pamietam że to rozwiązanie też w elopsie900 widziałem ale nie koniecznie chciałbym je mieć, bo wg mnie nośność dynamiczna jest wyraźnie mniejsza niż bagażnik normalny który ma mocowanie również w kierunku sztycy siodła.
  12. Chudzinki nie wiem jak się zarabia w branży rowerowej... Ale to chyba nie dla mnie. Wrzuciłem opis mojej sytuacji bo może się komuś przyda. A sam naprawdę szukałem czytałem, w końcu wybrałem treking i crossa, po przymiarce tylko w crossie rama jest 23" a w trekingu ten rozmiar niedostępny. Jezeli wyszlo jak reklama, w sumie to dobrze, jezeli ktoś jest wart polecenia to dlaczego nie polecić? Może komuś się przyda... (Ja z obsługi jestem bardzo zadowolony). Jak odbiorę sprzęty to cyknę fotkę jak to wygląda Co do opon, w poprzednim trekingu miałem 700x35c i dało się jeździć choć na bardzo wysokim ciśnieniu, (waga130kg) tyle że jedyne resorowanie dostarczało mi siodełko z Lidla pompowane. Mimo to nie było komfortu nic. Jak przejechałem po czymkolwiek rower komunikował mi to bardzo bezpośrednio 😕 Do crosa z racji braku błotników wchodzą większe opony co dla mnie jest ważne. Co do tej marki, to nie słyszałem o niej nigdy przedtem, (jak o wielu innych) gdzieś ktoś na jakimś przeglądzie rowerów do 4k polecił jako rower z powietrznym amortyzatorem. Może to i rzemieślniczy sprzęt, mi podpasował i ma dobry osprzęt, więc po wcześniejszym rowerze to konkretna maszyna @szy Wiesz nowe marki mają lepszy współczynnik ceny/oferowanego sprzętu, a na tym mi zależało. Może znaczek Specialised wyglądał by lepiej ale nie zamierzam tyle wydać na rower... ten ma być rowerem docelowym do codziennej jazdy. Jedyne co jest in minus, że stary rower stawiałem na stojaku i na luzie do sklepu szedłem, (niepozorny, zwykle shimano) z tym już tak się nie da troche szkoda.
  13. Dzień dobry wszystkim, Jako że temat dużej wagi oraz dużych obciążeń może interesować więcej osób to opiszę mój przypadek. 196cm i 135kg dodatkowo fotelik do ramy mojego 3.5 letniego synka o wadze 19kg Tabou Flow 5.0 rocznik 21 mieści się w budżecie, aby móc podróżować tak obciążonym rowerem zdecydowałem się na customowe tylne koło. Wszystko łącznie ze zmianą opon na 29" o większym balonie wyniesie trochę ponad 4k pln. Rower jest na dobrych jak na tę cenę częściach Specyfikacja. Dlaczego taki wybór? Cros bo jest rama 23", bo można wsadzić opony "prawie" jak do mtb;) bo pozycja jest wygodna jak na trekingu. Postaram się opisać może jak zrobię nim trochę kilometrów. Osoby o dużej wadze zdecydowanie powinny przemyśleć temat dopasowanego do swoich potrzeb koła/kół (Jest dużo wiadomości na forum). Dziękuje społeczności za wiedzę którą tu zdobyłem. Za zaangażowanie i pomoc od Producenta tak wyobraźcie sobie że odpisali na moje pytania, pokierowali w dobre ręce Czekam na odbiór sprzętu, do zobaczenia w drodze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...