Skocz do zawartości

LooneyWlodar

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika LooneyWlodar

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć, jestem na etapie wymiany mojego Krossa Hexagona v2 2010. Mam 182 cm wzrostu i przekrok 86cm. Rower do pracy (~10km), weekendowe wypady (40-50km) i w planach parę tras +100 (na ten moment z plecakiem ,ale rozważam dokładanie bagażnika). Na początku rozważałem używkę z OLX, ale odpuściłem. Finalnie już na 99% zdecydowałem się na coś marek Kands/Lazaro (pod uwagę brałem też Riverside 500/700, ale temat chyba umarł), bo nie jestem w stanie pokonać bariery psychologicznej, żeby za rower zapłacić miliony monet. Rozważam 3 modele: Lazaro Aero v3, Lazax-force v4/Kands Maestro i Lazaro Elitary v3 Bardziej skłaniam się ku 2 pierwszym, bo uznałem, że V-brakei mi chyba wystarczą, tylko cały czas nie mogę zdecydować się, czy do miasta potrzebny mi amortyzator (Łódź jest dość dziurawa i w moje okolicy jest jeszcze kilka dróg z nawierzchnią typu "kocie łby"). Każdy z nich ma też trochę inną geometrię ramy i nie do końca wiem, jak to ugryźć. Obecny Hexagon ma wymiary ramy niemal identyczne jak Kands Maestro, tylko że na Krossie czuję, że pozycja jest dość pochylona i wydaje się być za mały (możliwe że przez koła 26), natomiast 19'' Maestro, którego przymierzałem, dawał bardzo komfortową, dość otwartą pozycję. Czary dopełnił producent. Już prawie kupiłem Aero, ale coś mnie podkusiło i zadzwoniłem z pytaniem jaka rama dla mojego wzrostu, bo jestem na granicy. Dostałem odpowiedź, że mam długie nogi i raczej rama 21'', natomiast w X-force rama 19''. I zgłupiałem, bo faktycznie w Aero rura górna jest dość nisko (74 cm), ale pozostałe wymiary są zbliżone i boję się, że jak wezmę 21'' to będę zbyt pochylony, a tego chcę uniknąć. Tu moje 2 pytania. Patrząc na wymiary ram tych rowerów, jak się będzie miała pozycja na Aero (długość rury górnej/rura +widelec odpowiednio 58/67) i Elitary (60/69), w stosunku do Kandsa Maestro (57/65)? I czy rama 21'' w Aero nie jest przestrzelona? Uff, koniec elaboratu. Mam nadzieję, że dacie radę mi pomóc.
  2. Dzięki wielkie za pomoc.Chyba za bardzo skupiłem się na poszukiwaniu Shimano (choć na stronę e-bmx nie trafiłem). Zamówiłem komplet tych klamek i będę testował.
  3. Cześć wszystkim, z garażu od rodziców wygrzebałem stary rower miejski (marka Jensen), z hamulcami rolkowymi BR-IM50 i piastą wielobiegową Nexus SG-7R45 i wziąłem się za jego odświeżenie. Hamulce już wyczyszczone i gotowe do nasmarowania, przerzutka następna w kolejce, ale natrafiłem na problem. Mianowicie uszkodzona jest obudowa (zegar) klamkomanetki SB-7S40, której nigdzie nie mogę już znaleźć. Zacząłem szukać jakiegoś zamiennika, ale też jest lipa. Wiem że że przy hamulcach rolkowych muszą być klamki na 4 palce. Chciałem kupić klamki BL-C6000 i osobno manetkę przerzutek, ale żadnym sklepie nie ma kompletu (lewa i prawa). Nie bardzo uśmiecha mi się pakować w ten rower miliony monet, zwłaszcza że ma służyć jako miejska dojazdówka. Pomożecie dobrać coś co będzie pasowało do tego osprzętu i zrujnuje budżetu? Znalazłem jeszcze klamki Saccon Nexus, ale nie wiem czy to w ogóle będzie pasować. Co do manetki jeszcze to zastanawiam się czy wybrać jak oryginale obrotową, czy pójść w cynglowe. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...