Cześć! Chciałbym odświeżyć ten wątek jako że również zostałem szczęśliwym posiadaczem Eskera 4.0 i zabrałem się za modyfikację.
Póki co zmieniłem tylką przerzutkę z Tiagry na GRX RD RX-400. No i zastanawiam się teraz nad zmianą tej nieszczęsnej korby FSA Omega na GRX FC-RX600-10 wraz z przerzutką i adapterem.
I teraz się zastanawiam.. jeśli rama nie była projektowana pod korbę GRX z przesunięciem linii łańcucha o 2,5 mm to czy po założeniu takiej GRX korby nie będzie problemów we współpracy tyłu z przodem?
Linia łańcucha się zmieni ale jak to wpłynie na zmianę biegów z tyłu, czy uda się je idealnie wyregulować, czy napęd nie będzie chodził głośniej i np. szybciej zużywał?
Jeśli ktoś ma już doświadczenia z takim swapem chętnie posłucham, nie chciałbym tego testować w ciemno..
Z góry dzięki!