Skocz do zawartości

uzyszkodnik123

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika uzyszkodnik123

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Super, dzięki za linka! Cenią się za tą zębatkę ale to już nie dziwi..
  2. Hej masluch, dzięki - tą opcję też rozważam i wydaje się łatwiejsza i tańsza niż polowanie na GRX. Udało Ci się znaleźć tą zębatkę gdzieś w polsce czy brałeś z tej niemieckiej strony? Rozumiem że pasuje plug n play bez żadnych przeróbek? I rozumiem że zwykłym krótkim imbusem tej korby nie odkręcę i lepiej od razu dać to do jakiegoś serwisu?
  3. Myślałem o tej korbie Tiagry dokładnie tak jak zasugerowałeś. Ale bardziej będzie mi zależeć na małym blacie 30T żeby mieć przełożenia pod wyprawy z sakwami czy bikepacking. Chyba więc pojeżdżę trochę na tej Omedze a jak poprawi się dostępność i cena GRX to zmienię na GRX. Dzięki w każdym razie za opinię na temat przekosów łańcucha bo to mnie zastanawiało najbardziej.
  4. Dzięki za odpowiedź Skom. Chodzi mi o to że przy obecnej korbie linia łańcucha jest na wprost pomiędzy przodem i tyłem w okolicach środka kasety. Jeśli przesuniemy przednie blaty o 2,5 mm do zewnątrz to linia ta wypada już nieco bardziej w prawo na kasecie czyli na wprost łańcuch będzie w przedziale cięższych biegów. Zastanawiam się czy w związku z tym przy wrzucaniu na największą zębatkę z tyłu czyli 34T łańcuch nie będzie szedł za bardzo na ukos. Bo jeśli tak to i głośność napędu wzrasta i zużycie, nie mówiąc już o precyzji działania.
  5. Cześć! Chciałbym odświeżyć ten wątek jako że również zostałem szczęśliwym posiadaczem Eskera 4.0 i zabrałem się za modyfikację. Póki co zmieniłem tylką przerzutkę z Tiagry na GRX RD RX-400. No i zastanawiam się teraz nad zmianą tej nieszczęsnej korby FSA Omega na GRX FC-RX600-10 wraz z przerzutką i adapterem. I teraz się zastanawiam.. jeśli rama nie była projektowana pod korbę GRX z przesunięciem linii łańcucha o 2,5 mm to czy po założeniu takiej GRX korby nie będzie problemów we współpracy tyłu z przodem? Linia łańcucha się zmieni ale jak to wpłynie na zmianę biegów z tyłu, czy uda się je idealnie wyregulować, czy napęd nie będzie chodził głośniej i np. szybciej zużywał? Jeśli ktoś ma już doświadczenia z takim swapem chętnie posłucham, nie chciałbym tego testować w ciemno.. Z góry dzięki!
  6. Cześć! Chciałbym odświeżyć ten wątek jako że również zostałem szczęśliwym posiadaczem Eskera 4.0 i zabrałem się za modyfikację. Póki co zmieniłem tylką przerzutkę z Tiagry na GRX RD RX-400. No i zastanawiam się teraz nad zmianą tej nieszczęsnej korby FSA Omega na GRX FC-RX600-10 wraz z przerzutką i adapterem. I teraz się zastanawiam.. jeśli rama nie była projektowana pod korbę GRX z przesunięciem linii łańcucha o 2,5 mm to czy po założeniu takiej GRX korby nie będzie problemów we współpracy tyłu z przodem? Linia łańcucha się zmieni ale jak to wpłynie na zmianę biegów z tyłu, czy uda się je idealnie wyregulować, czy napęd nie będzie chodził głośniej i np. szybciej zużywał? Jeśli ktoś ma już doświadczenia z takim swapem chętnie posłucham, nie chciałbym tego testować w ciemno.. Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...