Skocz do zawartości

mateusz1993

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika mateusz1993

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Informacje zwrotne po serwisie "0". SID - w trakcie rozkręcania: pod uszczelkami kurzowymi nie było śladu smaru. Uszczelki olejowe nasączone olejem. Ślizgi, lagi wewnątrz pokryte olejem. Z lagów wylało się po kilka kropel oleju (subiektywnie nie było tam 10ml na lagę). Sam olej, który fabryka zalała miał barwę jasno żółtą czyli inną niż Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy. Mam porównanie do FOXa 34SC, gdzie przy "0", który robiłem po około miesiącu użytkowania, wylało się znacznie, znacznie więcej oleju, uszczelki kurzowe były znacząco nasmarowane smarem od wewnątrz. SIDLUX - olej i smar w minimalnej ilości ale chyba zgodnie z tym co w instrukcji (po 0.5ml na komorę). W FOX DPS było znacznie więcej oleju. Koniec końców SIDa zalałem Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy, uszczelki kurzowe slick honey od środka. SIDLUX Slick Honey po uszczelkach, a do środka po około 2x2ml fox float fluid. Z mojego doświadczenia opartego na jednej sztuce z każdego z wyżej przedstawionych modeli amorków - istnieją przesłanki by nie robić "0" w przypadku Foxa 34SC i DPS. Robić "0" w przypadku SIDa i SIDLUXa.
  2. Zamierzam zrobić serwis "0" w SID Select+ C1 23T21974323. Chcę kupić olej do lagów. Producent podaje, że olejem przeznaczonym do obu lagów od dołu jest "Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy". We wszystkich amorkach poza Rudy XPLR i SID, roxkshox podaje "Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Light" lub 15wt. W wersji D1 również podany jest Heavy. W załączniku dodaję wycięty kawałek tabelki z "2024 Front Suspension Specyfikation" - tak wiem, że mam wersję C1, a w tabelce jest D1 1. Czy to błąd producenta i powinno być "LIGHT"? 2. Z czego wynikają te różnice? 3. Lejecie zgodnie z wytycznymi producenta czy inny olej?
  3. Mam możliwość kupna Unibike Flite 29 2021 w rozmiarze 19" lub 21" na odległość. Proszę o pomoc w doborze rozmiaru ramy. Mam 182cm. Długość nogi od stopy do krocza 87cm. Długość ramienia 68cm. Tors (od płaszczyzny, na której siądę do miejsca obrotu barku) 61cm. Bawiłem się różniymi kalkulatorami ale wyniki, które wyszły nie przekonują mnie ze względu na brak znajomośći geometrii ramy w Unibike. Do tej pory jezdziłem na teoretyczne dużo za dużym rowerze Kross Level r4 2014 w rozmiarze 23" (XL), koło 27,5. Rocznie robiłem na nim tysiące km głównie asfalt i lekki teren. Raz lub dwa razy w miesiącu wypad w góry szlakami turystycznymi. Brak bólów, dyskomfortu - czuję się na nim dobrze i pewnie. Jedyne problemy to strome podjazdy i zjazdy. Mam wrażenie, że na mniejszej ramie było by łatwiej. Macie jakieś doświadczenia w przesiadce z kół 27,5 na 29"? Różnice w geo Krossa i Unibika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...