Skocz do zawartości

pablo1997

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

O pablo1997

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. łańcuch spadał w różnych przypadkach, również na prostej, równej drodze, podczas zmiany przełożenia. Tak było, nie ściemniam Reasumując, dziękuję za opinie: te pozytywne i negatywne Posłuchałem głosu rozsądku: szkoda mi czasu i nerwów. Sklep zaoferował zamontowanie nowej korby N/W (2 modele wyżej) za darmo (czyli jednak gdzieś widzieli problem). Ja ze swojej strony zapytałem o wymianę napędu. W dobrej cenie zamontują mi zestaw Shimano deore 1x10. a Microshi(f)t advent pójdzie papa, albo do jakiegoś ,,strujcla" wsadzę. Temat uważam za zamknięty, ale jeśli ch
  2. @Tyfon79 ,,oczekiwanie, że będzie taka sama obsługa za strucjla w kwocie nieco ponad 2tys a za 20/30/60 tys to jest mocna naiwność" Tym samym pokazujesz, że serwis wysepka SORTUJE klientów na lepszych i gorszych. Trzeba położyć co najmniej 10 tys, żeby ktoś na poważnie potraktował klienta. Podejście do klienta powinno być niezmienne, czy jest to klient nowy, czy stary. czy kupuje u WAS rower za 2 czy za ,,20/30/60 tys zł" Brak profesjonalizmu i nastawienie na jakości serwis-klient. To sklep odpowiada za jakość świadczonych usług i za to, żeby klient zawsze wyszedł zadowol
  3. W ten sposób pewnie myśli serwis. Firmy potrafią zrobić napęd 1x12 i wszystko pięknie śmiga, a łancuch nie powinien spadać, jeśli wszystko jest dobrze spasowane.
  4. Łancuch KMC X8 w/ Missing Link™ łańcuch czyściłem 3 razy w tym czasie i smarowałem
  5. Najpierw jest niestety ,,gwarancja sklepu" to znaczy, że teoretycznie mogą tak naprawiać w nieskończoność, ale jak to wygląda ze strony prawa konsumenta?
  6. Witam. Zakupiłem rower Specialized Sirrus X2.0 (Microshift Advent 1x9) w sklepie Wysepka w Gdańsku w styczniu 2021r. Pierwszy obowiązkowy serwis do 3 miesięcy po zakupie oczywiście rower przeszedł bez problemu, jednakże po powrocie do domu zorientowałem się, że łańcuch nie został ruszony (wyczyszczony i nasmarowany). Nie wiem czy robili coś z napędem.. Po paru tygodniach pojawił się problem: zaczął notorycznie spadać łańcuch z zębatki przedniej do strony zewnętrznej (w konsekwencji wyłamało mi to osłonę korby) Po kilku takich incydentach postanowiłem skontaktować się z serwisem. Oczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...