jak zrobiłem ? kupiłem swój pierwszy klucz dynamometryczny, ustawiłem na wskazane 9nm i chciałem sprawdzić czy jest dobrze dokręcone. okazało się że klucz który kupiłem działa inaczej niż te które do tej pory widziałem (ruchoma główka klucza zamiast kołowrotka jak w serwisie ogumienia - tak słowami laika). nie będąc świadom, że już dawno klikło, kręciłem dalej będąc święcie przekonany, że jak osiągnę te 9nm to klucz po prostu nie dokręci dalej. Jak się okazuje było to błędne myślenie....
co do naprawy - przyszło mi jeszcze do głowy rozklepanie tej płaskiej części insertu aby zwiększyła swoją powierzchnię i nacięcie jej tak żeby była w stanie chociaż trochę oprzeć się o resztki istniejących bolców.. Inną opcją chodzącą mi po głowie jest np ośka dłuższa o 1-2 cm i nakręcenie na nią nakrętki z drugiej strony ale sam nie wiem....
Edit: tak dla wyjaśnienia - kombinować muszę tak czy inaczej bo czas oczekiwania na lagi dla tego modelu to powyżej 45 dni więc jak tego jakoś nie "przysztukuje" to mam po sezonie rowerowym 2021 jedyne o co teraz tak naprawdę chodzi to o znelezienie sposobu na to żeby w miarę stabilnie ośkę móc dokręcić, względnie blisko pożądanego momentu bez jednoczesnego obracania się insertu przy dokręcaniu śruby. same lagi i tak są już uszkodzone więc czemu by trochę nie porzeźbić....