Skocz do zawartości

StahooKrk

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika StahooKrk

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. @Mihau_ Ostatnie zdanie jest kluczowe, 28 i 30 bez różnicy. Dzięki za radę! Jak dwa lata temu zmieniłem z 25c tanich opon na GP5000 28 to był efekt WOW. Myślałem pójść jeszcze szerzej i tym razem 30c założyć. Albo 30c na tył i 28c na przód
  2. Po sezonie muszę wymienić opony. Obecnie jeżdżę na GP 5000, szerokość 28mm. Myślałem nad zmianą na 30mm, w ramie jest miejsce, ale nie wiem, czy hamulce szczękowe pomieszczą. Według specyfikacji, Ultegra R8000 Maksymalna szerokość opony -28C; Montował ktoś oponę 30C do hamulców szczękowych Ultegry R8000 ?
  3. Znasz może jakiś model kół w budżecie do 2-2,5tyś, które mógłbyś polecić (hamulce szczękowe)? Tak, żeby była odczuwalna różnica vs fabryczne koła VISION Team 30.
  4. @abdesign I pewnie się na tym skupię, hamulce, nowe koła i dopasowanie napędu pod swoje trasy. A mógłbyś coś więcej napisać o tych roznicach 6.0 vs 7.0 ? Bo przeszło mi przez głowe, żeby sprzedać 6.0 i kupic używany 7.0-9.0 ? Wiadomo, używany rower to loteria, ale tak jak kolega wcześniej pisał, jak ktoś szuka agresywnej geometrii to kross nie jest w jego kręgu zainteresowań, więc pewnie można by bylo coś znaleźć w rozsądnej cenie.
  5. Dokładnie, muszę wymienić napęd na bardziej uniwersalny, obecnie mam 52-36, 10rz 11-25. Więc bardzo twarde przełożenia, na płaskie odcinki, albo na mocną nogę. W Krakowie i w okolice w miarę jest ok, ale czasami jest za twardo. Więc planuje zmianę blatu na 50-34 i tył 11-28 (tylko tyle obsłuży moja tylna przerzutka). Bardziej chyba chodzi o ciekawość, spróbowania jak się jeździ na innych markach. Tak jak pisałem na początku, to jest mój pierwszy rower szosowy, więc nie mam porównania. W moim odczuciu dobrze się jeździ, ale może się okazać, że po przesiadce na inny model będzie jeszcze lepiej. Ale to już sam muszę odpowiedzieć sobie na pytanie: Po co ? No dokładnie, Ty masz ramę TE, tylko że w innym kolorze, więc topowa rama Kross. Miałeś go od nowości na Ultegrze, czy upgrade ? Z tego, co czytałem to mój Vento 6.0 ma bardzo zbliżoną geometrie do TE, oraz to samo włókno karbonowe użyte do produkcji (CARBON T784). Więc rama jako baza do rozbudowy jest dobra.
  6. Właśnie też mi się rzuciło to w oczy, że ogłoszenia z karbonym Vento wiszą bardzo długo. Więc dobra uwaga, trzeba wziąć to pod uwagę, że rower może się szybko nie sprzedać. Ja go kupiłem z bardzo dużym rabatem, więc jak by się udało go sprzedać za około 4tys zł, to sporo nie stracę. Tylko żeby coś sensownego później kupić, trzeba będzie dołożyć kolejne 5-6tyś. Na jaki rower zmieniłeś ? Jak wrażenia z jazdy ?
  7. Szukałbym roweru o podobnej geometrii do Vento, tylko na lepszej grupie no i innej marki. Rozglądałem się za Merida Reacto lub CANNONDALE CAAD. Rower będzie używany amatorsko, nie planuje startu w zawodach. Żwawe pokonywanie tras asfaltowych 70-150km 4-5tyś rocznie. Posiadam też gravela, który będzie używany jako rower wyprawowy.
  8. Myślałem o miksie 105/ultegra, w zależności od tego co uda się tanio kupić. Uprgade jest planowany pod kątem następnego roku, wiec mam czas, żeby cierpliwie czekać na dobre okazje cenowe. Chciałem zacząć od wymiany hamulców, na Ultegre, żeby poprawić wydajność hamowania. Jako następny updgrade korba, biorę pod uwagę zakup Ovali od Absoluteblacka. A za jakiś czas, w miarę zużycia obecnych części, wymiana tylnej przerzutki i klamkomanetek.
  9. Witam serdecznie, Od około dwóch lat użytkuje rower Kross Vento 6.0 2020, Przejechałem na nim około 7 tys. km. Jest to mój pierwszy rower szosowy. Z modyfikacji, to tylko zmieniłem opony z fabryczne na Continentale GP 5000, 28mm, co poprawiło komfort jazdy. Po zakończeniu obecnego sezonu chciałbym ulepszyć rower (lepsza grupa( obecnie Tiagra), może jakieś lżejsze koła). Rower ma karbonową ramę, więc jest dobra baza pod upgrade. Jako druga opcja, to sprzedanie tego roweru, dołożenie trochę kasy i zakup innego modelu, z lepsza grupa, kołami itd. Jako że jest to mój pierwszy rower szosowy, nie mam porównania, ale jeździ mi się komfortowo na nim. Robiłem trasy po 100-150km. Czy ktoś z użytkowników jeździł na karbonym Vento i zmienił na inny model? Jakie odczucia z jazdy na innych rowerach vs Vento ? Pozdrawiam.
  10. Czy orientuje się ktoś czy kaseta Kaseta SHIMANO 105 CS-5700 10rz 11-28 będzie kompatybilna z przerzutką Przerzutka tylnia: RD-4700-SS SHIMANO TIAGRA Short Cage Rear Derailleur 10rz?
  11. Witam serdecznie, Rower szosowy, Kross Vento 6.0, pełna grupa Tiagra Przerzutka tylnia: RD-4700-SS SHIMANO TIAGRA Short Cage Rear Derailleur 10-speed Korba: FC-4700 SHIMANO TIAGRA Road Crankset 2x10-speed 52-36T Chciałbym wymienić kasetę z 11-25 na 12-28. Shimano Tiagra 10 rz CS-HG500 11-25 ( Zakres: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25) Shimano Tiagra CS-HG500 12-28 ( Zakres 12,13,14,15,17,19,21,23,25,28) Z tego, co doczytałem na stronie Shimano, to tylna przerzutka sobie poradzi z 28. Czy wystarczy wymienić tylko kasetę i reszta zostaje bez zmian? Czy jeszcze są potrzebne jakieś modyfikacje, np. nowy łańcuch ? Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...