Overfly Pioneer - producent oznaczył go jako rower miejski, moim zdaniem to raczej rower trekkingowy, sprawdzi się zarówno w mieście, jak i w terenie. Cechuje go komfortowa pozycja podczas jazdy oraz wygodne siodło. Rower ma 28 calowe koła i ramę unisex 19.5″ oraz szeroką możliwość regulacji ustawienia siodła oraz mostka kierownicy, co pozwala na dopasowanie roweru do użytkownika. Z pewnością będzie odpowiedni dla osób o wzroście między 170 – 180 cm.
Rower ma ograniczoną maksymalną prędkość wspomagania zgodnie z przepisami ruchu drogowego do 25km/h. Zasięg wspomagania to ok. 60-70 km.
Dzięki umiejscowieniu silnika w tylnej piaście mniej zużywają się elementy napędu (łańcuch, wolnobieg, zębatka), natomiast bateria roweru umieszczona na ramie poprawia wyważenie roweru.
Rower doposażony jest w akcesoria ułatwiające użytkowanie: bagażnik pozwalający na przewożenie lekkich bagaży, pełne błotniki, nóżkę, oświetlenie przednie i tylne, dzwonek (wymagany w polskim prawie).
Rower był zakupiony w 2017 r. u producenta, użytkowany bardzo mało – przejechał łącznie 395 km. Rower ma niewielkie ślady po przewróceniu się, uwidocznione na zdjęciach: małe pęknięcie na siodełku, lekkie przedarcie na prawym gripie i otarcie na manetce przerzutki i zarysowania na dźwigni prawego hamulca. Rower jest zadbany, przechowywany w ciepłym miejscu. W pełni sprawny.
CENA - 2900 zł
Zamieszczone zdjęcia, to aktualne zdjęcia sprzedawanego roweru (z grudnia 2020).
SPECYFIKACJA
Napęd elektryczny
Silnik: w tylnej piaście, 250W, moment obrotowy 45 N.m
Bateria: na dolnej rurze roweru, 36V, 10,4Ah Li-ion (374,4Wh) + ładowarka inteligentna AC 100V-230V
Wyświetlacz Wyświetlacz LCD
– wskaźnik naładowania baterii
– wskaźnik wspomagania
– prędkość rzeczywista/AVG/MAX
– TRIP/ODO
Rama
Materiał: Aluminium 6061
Rozmiar: 19.5”
Kolor: fioletowy
Widelec: sztywny, aluminiowy
Kierownica: aluminiowa, wygięta, typu riser
Wspornik kierownicy regulowany
Koła
Rozmiar: 28”
Obręcze: 700c aluminiowe wzmacniane
Opony: CST Traveller Cross 700c
Hamulce (przedni i tylny): Tektro V-brake, okładziny 63mm
Dźwignia hamulca: aluminium, hamulec mechaniczny z przewodami on/off
Napęd mechaniczny:
Korba jednorzędowa (bez przerzutki przedniej)
Przerzutka tylna: Shimano Tourney – 7 biegów
Manetka zmiany biegów: Shimano Revoshift (obrotowa)
Łańcuch: KMC Z7
Siodełko Selle Royal 4106
Sztyca Aluminiowa
Nóżka Aluminiowa, szybko demontowalna
Maks. obciążenie 100kg
Waga 23kg
Rower do obejrzenia / przetestowania (i kupienia oczywiście) w Warszawie