Skocz do zawartości

Lukkey

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Lukkey

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć, szukam łancucha, który będzie pasował do poniższej konfiguracji i w rozsądnym stosunku cena/jakość. Amatorska jazda w dobrych warunkach pogodowych, po płaskim terenie, średni roczny przebieg 1000km. Obecny łańcuch, który posiadam to jakiś no name zakładany fabrycznie w marketowym rowerze. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie (pierwszy raz w życiu wymieniam łańcuch), ale łańcuch chciałbym spiąć spinką. Kaseta: Shimano cs-hg200-9 Przerzutka tylnia: Shimano Deore RD-M592 Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M370 Korba: Shimano FC-371 Będę wdzięczny za podpowiedź na jakie marki i modele zwrócić uwagę, dzięki.
  2. Trochę czasu minęło, ale temat nadal aktualny i w końcu miałem chwilę wolnego żeby się za to zabrać. Opony zrzucone, waga jednej to 1050g, dętka 250g. Szerokość wewnętrzna obręczy to 24 mm. Chciałbym się ostatecznie upewnić czy wszystko będzie do siebie pasować: Szerokość wewnętrzna obręczy: 24 mm Opona: obecna Kenda 29x2.10 50-622, planowana Continental Speed Ride 28x1,6" 42-622 Dętka: nie mogę znaleźć tej Maxxis Ultralight w rozmiarze pasującym do 1,6", co innego polecicie w rozsądnym stosunku cena/jakość/waga do powyższej opony?
  3. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, każda jest dla mnie wartościowa. Pewnie wybiorę jakąś oponkę z powyższych propozycji. Korzystając z okazji zapytam jakiego producenta/model dętki polecacie w rozsądnym stosunku cena/jakość/waga? (oczywiście rozmiar dętki zależy od tego jaką oponę ostatecznie wybiorę).
  4. Cześć, 2 lata temu kupiłem sobie takiego gotowca Indiana X Pulser 3.9 i zadowolony zacząłem swoją przygodę z rowerem. Myślałem, że będę trochę więcej jeździł po nieutwardzonym terenie, ale życie zweryfikowało i po przejechanych ók. 1300km w 80% są to utwardzone ścieżki rowerowe (kostka, asfalt, rzadziej szutry), a tylko w 20% leśne ścieżki. Trasy regularnie się wydłużają, a plany są ambitne więc zacząłem się zastanawiać czy nie zmienić obecnych opon Kenda 29x2.10 50-622 z agresywnym bieżnikiem na coś lepiej dostosowanego pod utwardzoną ścieżkę rowerową. Podstawowym pytaniem jest, czy zmiana opon na węższe i o mniej agresywnym bieżniku przyniesie zauważalną różnicę w średniej prędkości na dystansach 40-80 km po utwardzonej nawierzchni? Czy może będzie to różnica na tyle nieduża, że nie warto bawić się w szukanie, dopasowanie, wymianę opon i wydatek kilku stówek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...