Skocz do zawartości

Przemo123

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Przemo123

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Czy można tą uszczelkę kupić na activia.sgl.pl? I jak ją wymienić? Nie bardzo wiem jak się za to zabrać, nigdzie nie mogłem znaleźć instrukcji lub filmiku instruktażowego. Chciałem też ew. rozebrać górę od tego tłumika, albo przynajmniej ją jakoś sprawdzić, ale też nie wiem jak się za to zabrać. Na razie wymieniłem olej w ten sposób, że najpierw dolałem za dużo i się blokował, a pożniej trochę odlałem, aż było dobrze. Z tą uszczelką olej jednak będzie po woli wyciekał. Tłumik na razie skręciłem na bardzo małej ilości kleju, który pozostał na gwincie. Wydaje mi się, że będzie dobrze, na tyle daje opór, że nie powinien się rozkręcić.
  2. Dzięki za odpowiedz. Oryginalny klej był czerwony i trochę popękał, większość usunąłem. Rozumiem, że to sa specjalne kleje do gwintów, poszukam niebieskiego. Dziękuję za link ze stronką, nie znałem. Szukałem tam części do mojego tłumika, np. wspomniany simering, ale nic nie znalazłem. Można kupić jedynie cały kartridż. Znalazłem tam schemat amortyzatora, taki sam jak na stronie SR Suntour, który pokazuje kartridż złożony bez szczegółów. Znalazłem filmik, nie od AIONa, ale dotyczy SR Suntour z podobnym kartridżem, w którym człowiek wymienia olej. Link do filmiku: Niestety nie znalazłem jeszcze filmiku, gdzie ktoś bardziej by ingerował i np. wymieniał wspomniany simering uszczelniający od dołu w tym tłumiku. Na razie spróbuje wymienić olej i zobaczymy jak będzie, a w przyszłości może uda się znaleźć więcej informacji i wymienić simering Pozdrawiam
  3. Witam, Po diagnozie i rozebraniu amorka okazało się, że damper/kartridż (prawa strona) zgubił trochę oleju. Już go rozkręciłem i chce wymienić olej. Mam kilka konkretnych pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi. 1. Czy olej o oznaczeniu 2.5WT to to samo co 2.5W? Wydaje mi się, że tak. Na stronie SR Suntour zestaw serwisowy jest z jakimś olejem 3WT. 2. Ile oleju należy wlać do tego kartridża (oznaczenie FUN062-35 AION LO-R 161217)? 3. Po rozkręceniu kartridża widać, że gwint był posmarowany jakimś czerwonym klejem. Czy do skręcenia polecacie użycie jakiegoś sprytnego kleju, żeby w przyszłości też dało się ten kartridż rozkręcić. Czy użycie kleju jest zbędne? 4. Ostatnie pytanie. Trochę boje się, że uszczelka dolna jest sfatygowana, skoro część oleju wyleciała. Czy jest możliwość jej kondycję jakoś sprawdzić i/lub ew. ją wymienić? Co jeszcze ew. polecacie sprawdzić w tym kartridżu i jak? Pozdrawiam, Przemek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...