Skocz do zawartości

piotraleksander

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika piotraleksander

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć, jeszcze jedno pytanie gdyż nie mam pewności, jaka jest różnica między rowerami all mountain, a enduro i trail?
  2. Czytałem właśnie trochę o różnicach między all mountain, a xc. Chyba jednak zdecyduję się na AM, z tego względu, że opisywany jest jako rower wygodniejszy, w porównaniu do XC, który opisywany jest jako rower do szybszej jazdy niż AM. Wolę jeździć wygodnie i na takim rowerze szlifować kondycję. Jeżeli się bardziej zmęczę pod górę też fajnie. Ułamki sekund/minuty się dla mnie nie liczą. Jeżeli będę czuł się bezpieczniej zjeżdzając z dzikiego zjazdu to jeszcze lepiej. Ten dodatkowy kg mi nie przeszkadza. Chyba dobrze oczytałem różnice? Dziękuję Wam za pomoc, pozdrawiam i miłej jazdy!
  3. Czy różnica w jakości/żywotności amortyzatorów z AM 100S i XC 100S jest znacząca?
  4. Wcześniej jeździłem 5 lat na zbyt małym 20 letnim Specializedzie Enduro FSR, wydaje mi się, że XC 100 S mi w zupełności wystarczy, ale jeżeli ma to być zakup na lata, to może warto dołożyć te 1300zł za lepsze amortyzatory i sztyce regulowaną z kierownicy do AM 100 S? Chyba geometria XC 100 S nie przeszkodzi mi na stromych podjazdach i zjazdach w lesie? Z tego co rozumiem to AM 100 S oferuje mi to samo co XC 100 S i jeszcze trochę więcej - w każdym terenie? Może to źle zabrzmieć, ale przyzwyczaiłem się już do wygody jaką niesie za sobą amortyzowana rama
  5. Głównie po lesie, stosunkowo krótkie trasy 20-60km - robić kondycję, im większe podjazdy tym lepiej, ale chciałbym też jeździć nim codziennie po mieście - trasy po kilka kilometrów, dojeżdzać do pracy, na treningi. Zależy mi żeby rower służył długie lata bez awarii. Za 30-45 dni powinien być już Rift Zone na 2021 rok. Z góry dzięki i pozdrawiam
  6. Czy może nie warto dopłacać do droższego Rockridera i warto wziąć, kosztem gorszych amortyzatorów, sztycy regulownej, ale np. z blokadą amortyzatorów z kierownicy: XC 100 S EAGLE ROCKRIDER https://www.decathlon.pl/rower-mtb-xc-100-s-29-id_8558247.html Za 5300zł zamiast 6500zł?
  7. Czy ktoś jeszcze powie coś na temat tych rowerów i ich osprzętów? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  8. Może jakiś pasjonat doradzić, który by wybrał? Z góry dziękuję
  9. Właśnie sprawdziłem, że przód w Rockriderze jest ok 400-500zł droższy. Dampera z Marina nie widzę na necie, za to damper Rockridera to koszt ok 1100zł.
  10. Czy oba amortyzatory są lepsze w Rockriderze?
  11. Witam serdecznie, Proszę o poradę co lepsze i dlaczego, Marin Rift Zone 2 (2021) chyba 7300zł czy Rockrider AM 100s 6500zł? Marin: Rockrider: https://www.decathlon.pl/rower-mtb-am-100s-29-id_8586941.html A wy co byście wybrali?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...