Skocz do zawartości

pawel5521

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł

Ostatnie wizyty

202 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika pawel5521

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Witam, czy możliwa jest wymiana kartridża w X-fussion sweep boost RC średnica goleni 34mm oraz skok 160 mm na kartridż dedykowany do amortyzatorów Aion lub Auron o tych samych parametrach (średnica 34 mm oraz 160mm skoku) ? Pozdrawiam
  2. 6-7 klików, kąt od zablokowania do pełnego otwarcia ( na oko ) wynosi 100-120 stopni (przyjmując że zablokowany -0 stopni , odblokowany 100-120 stopni)
  3. Nie, niebieskie pokrętło odpowiedzialne jest za blokadę amortyzatora. Regulacja tłumienia znajduje się na dole prawej goleni(kolor czerwony).
  4. Witam, regulacja działa na klik. Sprężynka znajdująca się w pokrętle tłumienia odbicia dociska kółko stalowe o średnicy 0.5-1 mm które wydaje charakterystyczny "klik" w momencie wpadnięcia w wycięty rowek. Tych rowków jest 4 ( z tego co pamiętam) ale pozycji regulacji jest dużo więcej .
  5. Po szybkim przeczytaniu paru tematów ( dotyczących tego klucza , sposobu wybicia ) oraz waszych odpowiedzi dostałem odpowiedź na swoje pytania. Uważam że temat jest do zamknięcia. Wielkie dzięki za odpowiedzi
  6. Po napisaniu wiadomości do serwisu X-Fusion dostałem odpowiedź że do każdej dolnej goleni po 15 ml oleju a do tłumika 70-75 ml .( może komuś się przydać )
  7. Amortyzator posiadam od miesiąca, przejechane około 20-30 h dlatego chciałem przeprowadzić wymianę oleju w dolnych goleniach( producent zaleca co 25 h a w tłumiku 100 h lub rok). Po odkręceniu pokrętła od tłumienia powrotu znajduje się nakrętka na klucz 14 ( jeżeli o ten klucz chodzi). Z amortyzatorem oraz z tłumikiem nie ma żadnych problemów. Sam raczej wykonam tylko mały przegląd o ile nie potrzeba tego specjalnego klucza ( słabo przygotowałem się do tematu ). Pytanie odnośnie oleju w tłumiku to bardziej z ciekawości ( na pewno kiedyś się przyda jak postanowię lub ktoś inny wykonać duży przegląd samodzielnie ).
  8. W instrukcji obsługi nie znalazłem żadnej informacji odnośnie ilości oleju. W instrukcji znajdują się informacje o ciśnieniach, momencie dokręcenia ale brak informacji o ilości oleju oraz jaki to ma być olej.
  9. durnykot dzięki za odpowiedź Mam jeszcze dwa pytania. 1. Czy po rozebraniu amortyzatora i wlaniu oleju z tłumika do jakiegoś pojemnika ( sprawdzenia ile go było) mogę przyjąć że powinienem uzupełnić taką samą ilość ( dolać np. 5 -10 % więcej niż w pojemniku ze względu na pozostałości na elementach lub w amortyzatorze). Jestem jego pierwszym właścicielem więc obstawiam że ilość oleju jest prawidłowa ale nie wykluczam błędu w fabryce. 2. Do obydwu dolnych goleni dolnych wlać około 15 ml oleju ?
  10. Witam wszystkich Piszę do was w sprawie serwisu amortyzatora X- Fusion Sweep Boost RC 34 mm 27.5". Po przeszukaniu forum oraz innych stron internetowych nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania dotyczących jakiego oleju i w jakich ilościach użyć do przeprowadzenia serwisu w moim amortyzatorze. Dlatego postanowiłem założyć ten temat. Jedyne informacje jakie znalazłem to : 1. oraz 2. https://mtbhowto.com/oil-volumes-x-fusion/ Link 1 oraz 2 dotyczą amortyzatora X-Fusion sweep RL2 . Dlatego chciałem zapytać : 1. Jaki olej użyć do serwisu amortyzatora X-Fusion sweep boost RC? 2. Jakie ilości oleju? 3. Czy olej MOTUL FORK OIL 10W MEDIUM nada się do dolnych goleni ? 4. Czy smar grafitowy nadaje się do amortyzacji, czy lepiej kupić dedykowany do amortyzatorów rowerowych ? Jeżeli serwis tego amortyzatora (X-Fusion sweep RL2) wygląda w sposób bardzo zbliżony ( te same oleje oraz ilości) do amortyzatora X-Fusion sweep boost rc temat można zamknąć. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...