Skocz do zawartości

dominik38

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika dominik38

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dziękuję za błyskotliwą odpowiedź, niemniej zupełnie nie odniosłeś się do postawionego przeze mnie pytania Rower miałby służyć w celach normalnej rekreacji, dojazdu do pracy. Jednocześnie w sytuacjach nadzwyczajnych jako transport do jednostki. Wydaje mi się, że ironiczne komentarze mające na celu nabijanie postów są zbędne Odpowiadając na Twoje pytanie, nie kwestia rejestracji i ubezpieczenia nie jest wyznacznikiem.
  2. Witam szanowne forum! Od pewnego czasu interesuje się tematyką rowerów elektrycznych i co jakiś czas wraca do mnie pomysł konwersji mojego Cube'a Analoga na wersję wspomaganą elektrycznie. Gdyby rower docelowo służył tylko do dojazdów do pracy (trasa 5 km) to raczej nie miałbym zagwostki. Niestety służyłby mi dodatkowo jako dojazd do Ochotniczej Straży Pożarnej w momencie wyjazdu do działań (dużo krótsza droga dojazdu niż w przypadku użycia samochodu). W związku z powyższym chciałbym się dowiedzieć od użytkowników forum, czy w przypadku osoby o przyzwoitej sprawności fizycznej technicznie możliwe jest osiągnięcie i utrzymanie prędkości przelotowej ~40 km/h przy wspomaganiu silnika ciągłym pedałowaniem? Oczywiście zdaję sobie sprawę o legalności poruszania się rowerem wspomaganym elektrycznie do prędkości 25 km/h. Nadmienię, że moja waga to ~80kg (raczej nie planuję jej zwiększyć). Poza tym w takiej sytuacji, w której nie boję się używać pedałów, lepiej sprawdzi się silnik HUB czy MID? Z góry dziękuję, za wszelkie porady. Serdecznie pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...