Skocz do zawartości

djfender

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika djfender

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Mission complete! Tłumik rozebrany (wiedząc, że to lewy gwint poszło gładko), nasmarowany i złożony. Blokada działa płynnie i perfekcyjnie. Nie wiem co było przyczyną... Nie było (dużo) brudu... Miałem trochę gimnastyki przy składaniu (brak wprawy), więc kilka podpowiedzi dla innych (mam Recona RL 100 mm z 2018 r.): - pomogło wkręcenie śrubki od kapsla do trzpienia i przytrzymanie imbusem trzpienia by nie wyskakiwał po nakręceniu sprężyny. - nie mogłem wkręcić prosto nakrętki. Odkryłem, że trzeba ją najpierw lekko wcisnąć przed przykręceniem (był 'klik') i później poszło lekko.
  2. Robiłem właśnie pełen serwis Recona RL 100m (solo air). Wg manuala 118ml oleju 5wt do lagi z tłumikiem i tyle wlałem. Zmierzyłem z ciekawości - do lustra oleju 87 mm, dł tłumika wg powyższego to 90 mm, czyli kilka mm tłumik jest zanurzony w cieczy i działa perfekcyjnie.
  3. Dzięki @Maniak za wskazówkę - w tygodniu się za ten tłumik zabiorę. Czy można wyjąć sam tłumik z górnej goleni bez ściągania dolnej? Serwisówka SRAMA opisuje proces serwisowania i tam wyciągnięcie tłumika jest dopiero w połowie całego procesu, ale je nie chcę robić serwisu, bo zrobiłem go kilka dni temu (pełen). Mam tylko problem z odblokowywaniem tłumika i chcę rozebrać go na części i wyczyścić lub naprawić.
  4. @Maniak - jak rozebrać tłumik Recona RL (mam z 2018) na części pierwsze, jak na fotce z 1. posta i prawidłowo złożyć? Nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji. Blokada nie chce wracać do otwartej pozycji, nawet w spoczynku. Wyjąłem tłumik i kręcąc za górny trzpień ciężko to chodzi, a wraca jedynie jak mu się na początku lekko pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...