Skocz do zawartości

Bartek1337

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Bartek1337

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Wystarczyło podłożyć jedną podkładkę pod śrubę i działa. Temat do zamknięcia
  2. Witam, zakupiłem nowy napinacz ale ciągle jest jakieś tarcie. Zauważyłem od góry, że napinacz względem zębatki jest przesunięty w prawo więc stąd zapewne tarcie. Co będzie najlepszym pomysłem na przesunięcie zębatki? Podłożenie podkładek pod mocowanie, a napinacz czy usunąć podkładkę pod suportem?
  3. Dzisiaj rozebrałem mojego yariego i oring był między kurzówką, a gąbką tak jak mówiłem ;/. Nie wiem jak to się stało, ale wyciągnąłem ten oring i założylem go tak jak był. Uszczelki nie powinny być złe, ponieważ są nowe. Zastanawiam się czy jest taka możliwość, że przy dobiciu amortyzatora mogła wejść pod uszczelkę? Przez jeden wyjazd miałem zbyt wysoki sag i mogło go wtedy dobić. Jest taka opcja?
  4. Sprężynki są, kurzówki nowe. Okazalo by się czy gdzieś pękła czy jednak weszła do środka dopiero jakbym go rozebrał i tak też zrobie. Nawet znalazłem zdjęcie jak w starym amortyzatorze się tak zadziało na nowych skfach. Podejrzewam, że wtedy była to wina tego, że był to zwykły oring. Nie ma tam sprężynki, bo potrzebowałem ją zdjąć, żeby próbowac wyciągnać oring.
  5. Sam byłem zdziwiony nie wiem jak to się dzieję, ale jest to delikatnie dziwne.
  6. Witam! W yarim jak i w moim starym lyriku mój oring od sagu po prostu wsuwał się pod kurzową, czy ktoś kiedyś tak miał? Nie wiem czym to jest spowodowane i interesuje mnie czy będę musiał robić serwis dolnych goleni, żeby ją wyciągnąć?. Nie chce tego znów robić bo jest zalany nowym olejem. Z mojej strony zakładam, że weszła pomiędzy kurzową, a gąbką. Jest to oryginalny oring. Czym to może być spowodowane i czy grozi czymś jeżeli jej nie wyciągne? ;/
  7. mój 2stepair się zepsuł i postanowiłem zmienić go na sprężyne. Moje pytanie to czy do lyrika 2009 bedzie pasować sprężyna z 2010? I czy potrzebuje jeszcze jakiejś części do zmiany na sprężyne
  8. skręciłem mocniej i dalej to samo ale trochę mniej. A jeżeli jednak to są luzy na ślizgach to jest się czym martwić skoro amortyzator nie ma luzu na goleniach?
  9. Witam, dziś przy nagrywaniu zobaczyłem że mój rock shox się rusza przód tył (brak luzów na amortyzatorze) przy prawie całkowitym dobiciu go. Wydaję mi się, że jakby wygina się? Przy sterówce bo jest to 1 1/8. Piszę to tylko, dlatego, żeby się upewnić czy mam się martwić. 😀
  10. Witam, mogę zmienić olej w mission control bez ściągania dolnych lag?
  11. Witam, czy mogę mieć problem z odkręceniem dolnych śrub w wersji 2 step air? W ostatnim amortyzatorze suntour tego doświadczyłem, a tutaj wole temu zapobiec
  12. A i tak jeszcze spytam mogę mieć jakieś problemy przy odkręceniu dolnych śrub w wersji 2 step air? W ostatnim amortyzatorze suntour doświadczyłem tego, że jedna śruba się cały czas kręciła więc tu wole temu zapobiec
  13. Witam, czy mogę zalać dolne lagi w moim rockshoxie olejem 7.5w czy musze się posługiwać tak jak jest w instrukcji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...