Skocz do zawartości

emeryt360

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika emeryt360

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ale przerzutka jest do danej lini łańcucha. Sora FR, którą mam nie wychyla sie tak daleko liczac od osi roweru żeby objąć duży blat, mimo, że i tak jest na mocowaniu lekko przesunieta w prawo, gdyz obejma jest na grubszą rurą niz mam. Korby z jakiegos powodu nie moge bardziej przyblizac do osi (juz nie pamietam dlaczego, moze rama przeszkadza). Pytanie wiec, czy przerzutka np Alivio FD-T4000 bedzie dzialac z klamkomanetkami?
  2. ja juz kupilem ten rower uzywany. Mam wrazenie, ze byl moment (moze bez obciazenia) ze udawalo sie przelaczac pomiedzy 3 zebatkami, ale pod obciazeniem to juz chyba nei szło.
  3. Z takim młynkiem będzie mi za ciężko na podjazdach z sakwami. Jakaś inna opcja?
  4. Czyli w sumie by się dało, ale może i faktycznie nie warto. Znalazłem inny tutorial, wziąłem się metodycznie do regulacji przerzutki i jest niemal idealnie. Przeskakuje na jednej zębatce, ale może jest już zjechana. No więc powiedzmy, ze tył mam ogarniety. To jeszcze pytanie o przód. Klamkomanetka Sora R3030-L 3 biegowa, przerzutka Sora FD-R303-B i korba FC-T4060 48x36x26T 9 rz. Jak mam dwie podkladki w supporcie z lewej, a jedną z prawej - to przerzutka obsługuje mały i średni blat, na duzy muszę patykiem popychac ;-). Jak mam dwie podkladki w supporcie z prawej, a jedną z lewej - to przerzutka obsługuje średni i duży blat, a na mały muszę patykiem popychac. Czy inna przerzutka przednia pomogłaby tu? Czy też kwestia regulacji? Śruby H i L są już na maxa wykręcone z tego co pamiętam.
  5. hej, mój rower to pseudo gravel, tani, ciężki, ale bardzo go lubię i lubię poszaleć w terenie lub jeździć obładowany sakwami. Hamulce manualne. Nie warto w niego mocno inwestować, ale kasa nie jest dla mnie problemem. Prawa klamkomanetka to Sora St-3500-r, tylna przerzutka to jakas Alivio - wspolpracuje z kasetą Shimano HG400 ALIVIO 9rz 12-36T CS-HG400. Z przodu korba FC-T4060 48x36x26T 9 rz. Tylna piasta to jakis dobry Novatec indywidualnie zaplatany. Nie udało sie ani mi ani w serwisie ustawic, żeby manetka płynnie zmieniała tylne biegi, czasem przeskakuje. Hak wydaje sie być prosty. Chcę rozwiązac problem, np. poprzez nowe(lub uzywane) klamkomanetkę(ale hamulec mech) i przerzutkę np. GRX + kaseta, łańcuch, korba - wydaje sie, ze w 1500 moglbym sie zmiescic, choc rozsądną niższą opcje chętniej wybiorę. 1. Czy z aktualną piastą mogę iść w 10 lub 11rz? 2. Jak pójdę w 10 lub 11rz, to rozumiem, ze korbe musze tez zmienic? 3. Jak juz zmieniać klamkomanetkę i przerzutkę to co bedzie pasowalo do siebie do jazdy w terenie? 4. Czy zostawic klamkę a wymienic alivio na np. deore rd-m592?
  6. Nie widzę, żeby te Maxxisy były w rozmiarze 2.0 lub 2.1
  7. Cześć, Szukam opon na przód 29x2.1(ale na razie mam tu bieżnik) a tył 29x2.0 Chociaż smart sam 29x2.1 też mi wchodził w ramę. Opona na okres jesienno-zimowy. Morsuję, więc jeżdżę po glinianych wilgotnych sciezkach, lasy, piach, korzenie, kamienie(śliskie) ale jednak większość tras po asfaltach(teraz częściej wilgotnych). Jezdze na dętkach, jeśli mam wybrać czy prędkość czy odporność na przebicia, to wybieram odporność. Cena najchętniej do 200zl. Rower cały czarny więc beżowe paski odpadają. Wydaje się że odpowiedzią (na tył) jest vittoria barzo 29x2.1 tnt za ok 240zl. Ale może coś tańszego polecicie? No i na tył wolałby 2.0 żeby więcej miejsca na odprowadzanie błota było. No i fakt, że w danym modelu jest kilka wersji też mi nie ułatwia.
  8. Dla mnie 500zl to max. Najchetniej kupilbym cos ok 200-300zl.
  9. Cześć, Chcę zmienić siodełko. Bardzo mi pasuje specialized power comp 155 jeśli chodzi o kształt, ale jest trochę za twarde dla mnie. San Marco Aspide comfort dynamic również za twarde. Gdyby to speca było bardziej piankowe tak jak Selle Smp Trk large, które aktualnie używam to bym już kupił(które gdyby było proste a nie w kształcie fali to pewnie by zostało) . Kojarzycie jakieś siodełko które połączy obie cechy? Z dziurą. Rower Gravel, rozstaw kości 134mm, głównie długie trasy.
  10. Korba ma 48-36-26. Jak człowiek opisze problem, to przy okazji przemyśli i przebada. Okazuje się, że nawet mam już zamocowany regulator linki i robi robote. Nowa manetka nie potrzebna. Zamykam temat.
  11. Witam, mój rower przeszedł przebudowę przez poprzedniego właściciela: prosta kierownica została zmieniona na szosową, a co za tym idzie również zamontowano szosowe klamkomanetki i przerzutki, natomiast korba i kaseta są MTB. Jeżdzę tak 2 lata i wszystko pięknie działa. Przednia klamkomanetka jest 2 biegowa, natomiast korba jest 3 rzędowa, korzystam więc tylko ze średniej i dużej zębatki. Do tej pory nie było to dla nie problemem przy trasach po których jeżdzę. Ostatnio wybrałem się nad jez. Czorsztyńskie i podjazd do Falsztyna wykazał potrzebę użycia małej zębatki. Przełożyłem łańcuch rękoma na małą zębatkę i wzniesienie pokonałem. Ponieważ lada moment będę wymieniał linki i owijki nadarza się okazja wymiany klamkomanetki na 3 rzędową. Aczkolwiek boli mnie trochę te 280zł, skoro tak rzadko z tego korzystam. I tu pytanie: czy gdybym wstawił dodatkowy regulator linki przerzutki, i nauczył się/zaznaczył sobie jakie ustawienia będą właściwe, to pozwoliłoby mi to na w miarę sprawne przełączenia się pomiędzy ustawieniami mała/średnia zębatka - lub średnia/duża zębatka? Nie ścigam się, mogę chwilę poświęcić na kręcenie regulatorem jeśli wiem, że trafiłem w teren górzysty. Jakie są wady tego rozwiązania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...