Skocz do zawartości

michalma86

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika michalma86

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Nie wiem jak czytasz, ale cały rower (na Sram X0 z karbonowymi kołami) kosztuje: "4 980 Dolar amerykański to w przeliczeniu 18 724,40 Złoty" plus różne koszty wychodzi ~23tys zł. Frameset kosztuje US$2,290
  2. Nie chce robić z MTB gravela, nie te kąty, nie ta geometria, a zabawa z poszukiwaniem sztywnego widelca to katorga. Wiem, bo kiedyś przerabiałem aluminiowego MTB pod sztywny widelec. Wyszło, działało, ale co się namęczyłem to moje... Wolałbym zostać przy 28/29 cali i nie schodzić poniżej, 27,5 przy 2,2 to ja zmieszczę i teraz (też próbowałem, bo żona ma 27,5 canyona grizla). Czytając, szperając coraz bardziej się przekonuje do tego Lauf w wersji Seigla Race Transmission. Wychodzi z przesyłką i podatkami około 23tyś. I mam w fabrycznej specyfikacji wszystko, co chcę.
  3. A nie znałem, poczytam popatrzę, na szybko wygląda ciekawie.
  4. Tak jak w temacie, szukam gravela z maksymalnym miejscem na opony. Ile dokładnie tego miejsca? Najlepiej nawet do 2,4, tak żebym miał pewność, że 2,25 plus błoto wejdzie luzem. Rower musi: - być karbonowy - napęd 1 na - najlepiej suport wkręcany, pressfit tylko od biedy - jestem w stanie wydać więcej niż w widełkach cenowych, za w pełni systemowe karbonowe koła w gotowym zestawie - wolałbym, żeby miał jakiś system pochłaniania wstrząsów, ale nie amortyzator (np. Lauf), warunek nie jest konieczny Obecnie jeżdżę na Cannondale Topstone Carbon 2gen. i wszystko byłoby ok, gdyby nie za mało miejsca na opony (fizycznie wejdzie ok. 47mm z tyłu plus minimum błota, lub 45mm z luzem), no i różnymi problemami od samego początku (jakość...) Właśnie w oko wpadł mi Lauf Seigla, ale trochę się boję jak z jego trwałością, serwisem itd. Specialized ze swoim future shock odpada, nie chce mi się rozpisywać dlaczego. Macie jakieś propozycje?
  5. Witam wszystkich, bo to mój pierwszy post. W 2024 roku po półmaratonie (biegowym) we wrześniu, przerzuciłem się całkowicie na treningi rowerowe. Nie, że nic nie jeździłem, bo moja średnia roczna to między 10 a 15 tyś km. Jednak od 2009 roku nie treningowo. W listopadzie 2024 przeprowadziłem testy wydolnościowe na rowerze „progres M+3+2”, oraz teraz w styczniu 2025. Wyniki poniżej: Oraz nowe strefy tętna: Tak na sucho po cyferkach widać znaczną poprawę. Tylko do celu. O co mi chodzi. Potrzebuję trenować pod ultra maratony rowerowe (500km+). Nawet we wrześniu nie było dla mnie problemem przejechać na strzał 24h i powyżej, kilometraż różny wychodził, zależy od trasy, pogody itd - od 300 do 452km(rekord). Teraz pewnie jest lepiej, nie wiem nie sprawdzę dopóki pogoda jest, jaka jest 😒 Jaki trening dla mnie polecacie? Jak rozłożyć to w tygodniu? Interesuje mnie tylko podniesienie wydolności i prędkości w przedziale 20-30h wysiłku. Obecnie robię na trenażerze jeden trening na progu AT, jedne interwały 2x(12x(45s/30s)) i reszta to 2 strefa 3-4 treningi po ok 90min. Wszystko trenażer, plus dojazdy do pracy (20km w obie strony w każdą pogodę, chyba, że leje wieje i cholera wie co jeszcze). Jak tylko temperatura się podniesie do ok 10 stopni, nie ma szans, żebym robił trenażer więcej jak raz w tygodniu... Nie mam pomiaru mocy w rowerze, na trenażerze mam full opcje 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...