Skocz do zawartości

Gremlin008

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Gremlin008

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. No nie wiem, ponoć w przypadku tych dwóch części wszystkie wymiary są kompatybilne a różnica jest w osadzeniu lag w koronie przez co lyrik jest około 10% sztywniejszy jednak przy skoku 140mm jest to niezauważalne. Szukam po prostu potwierdzenia bo wiadomo jak to z chatem gpt bywa
  2. Te nowe lyriki 2023+ są tylko 140-160mm potem jest już ZEB
  3. Idąc za danymi z chata gpt A-C (osiowo-koronowe) Lyrik = 551mm, Pike = 551 mm. Ekspozycja goleni Lyrik = 158-161mm, Pike= 158-161mm. CSU do Pike mogę mieć za około 600 - 700 zł natomiast do Lyrika za 1200 zł
  4. Posiadam Lyrik Ultimate 2023+ D1 i niestety przerysowałem lage. CSU pasujące do tego widelca to : 11.4018.090.078 FORK CSU - DEBONAIR 27.5/29B 44 OFF-SET - 59OD - 1.5 TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) - LYRIK D1+ (2023+)/LYRIK FLIGHT ATTENDANT D1+ (2022+) Słyszałem że niektórzy do ZEBa wkładają CSU z Domaina i to działa, a że CSU do Pike jest znacznie tańsze niż do Lyrika zacząłem się zastanawiać czy CSU z Pike by nie pasowało. Skok w moim Lyriku to 140mm, średnica goleni jest taka sama, ponoć to CSU różni się tylko sztywnością w koronie. Według chata gpt taka zamianka powinna działać, jednak wolałbym się jeszcze upewnić zanim dokonam zakupu. Część którą chciałbym umieścić w moim Lyriku to: 11.4018.090.083 FORK CSU - DEBONAIR 27.5/29B 44 OFF-SET ANO BLACK (NO GRADIENTS) - PIKE C1+ (2023+)/PIKE FLIGHT ATTENDANT C1+ (2022+)
  5. Szukam roweru dla Taty -elektryczny -treking - do 10 tys - 29 cali na razie znalazłem KROSS Trans Hybrid 4.0, na elektrykach sie nie znam także czekam na jakieś propozycje
  6. Akurat na to zwracałem uwagę, ale czytałem np opinie że taki kalkulator od sapim-a np często potrafi podać błędne długości
  7. W żadnym nie pyta o długość nypla i średnicę szprychy, jeden ma tylko rubrykę na średnicę otworów w piastach o jednak tutaj mają średnice szprychy i średnice otworu https://www.wheelpro.co.uk/spokecalc/ tu wychodzi 298,3mm i 296,2 mm
  8. Dobra bo zwariować idzie https://bikeschool.com/resources/spoke-calculator = 295.7 mm https://spokes-calculator.dtswiss.com/en/calculator = 296 mm i 294 mm https://www.sapim.be/kalkulator-dlugosci-szprych = 298 mm i 297 mm https://szprycharnia.pl/i26,kalkulator-dlugosci.html = 298.3 mm i 296.8 mm http://cech.bike/calc2/ = 298.7 mm i 297.1 mm https://bike-skicenter.pl/spoke-calc/index-old.html = 296.8 Średnia = 297,25 mm i 296,23 mm Jeszcze jak się zastanawiałem nad 299mm i 297mm jak pisałem na początku to znajomy serwisant powiedział mi żeby się z tym nie bawić i kupić po prostu 298 mm Więc jaka opcja będzie najlepsza? 298mm i 296mm ? Sory za zboczenie z głównego wątku ale myślałem, że ustalanie długości mam już za sobą. Nyple chce mosiężne, ponoć lepsze. Jaka długość nypli będzie najodpowiedniejsza?
  9. Ogolnie te kalkulatory gdzie sie podaje odległość od środka piasty do kołnierza podają mi krótsze długości szprych niż te gdzie podaje się odległosci od kołnierzy do konusów
  10. Tu jeszcze luz bo za 299mm chcą 2.90 gdzie mi najpierw wyskakiwaly oferty w okolicach 5 zl za szpryche. Ale tu też napisane jest, że powierzchnia szprychy malowana. W innych albo brak informacji albo np jak napisane przy dt swiss ze są czernione i tyle. na razie tylko widzialem ze dartmoorowskie te sandvik są opisane jako oksydowane ale tam z bliskich długosci tylko 298mm
  11. Na moich dt swiss też są jakieś przeciery czy odpryski po 2.5 latach jazdy. Ja własnie jak czytałem to wszędzie piszą zeby jak coś to brać dłuższe niż krótsze. Niby proste druty a troche z tym problemu. Dokładne długości jakie mi wyszły to 298.7mm i 297.1mm na kalkulatorze gdzie podaje sie ERD zamiast wewnętrznej średnicy i grubości obręczy. Obręcz to dt swiss e532
  12. Witam zmieniam obręcz i muszę kupić nowe szprychy. Niestety chcąc pleść na trzy krzyże muszę mieć długość 299mm i 297mm, te długości są dość słabo dostępne a jeżeli są to dość drogie. Znalazłem bardzo dobrą ofertę szprych CNspoke jednakże zauważyłem że są mają wykończenie lakierowane, myślałem, że nie jest to jakaś znacząca różnica ale znajomy mi powiedział że po 3 miesiącach jazdy będą już pozdzierane. Może miał ktoś do czynienia z tymi szprychami i może się wypowiedzieć o trwałości ich koloru. Jazda w terenie górskim jak coś. Zastanawiam się też czy nie brać może 300mm i 298, które są bardziej dostępne, albo pleść na 2 krzyże bo to tej pory tak miałem zaplecione koła. Obecnie szprychy mam dt swissy ale nie wiem jakie i nie wiem jakim sposobem malowane. Link do CNspoke https://allegro.pl/oferta/szprycha-szprychy-cnspoke-2-0-czarny-4-sztuki-299-11284509357
  13. Witam, jak w temacie, która z obręczy będzie najodpowiedniejszym wyborem do jazdy po górach, od szlaków pieszych, przez single po trasy enduro? Opona 2.4 będzie na niej siedzieć. https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-e-532-29-disc-rim https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-e-512-disc-rim-28-hole https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-m-462-29-disc-rim
  14. Hej, czy ma ktoś dostęp do wymiarów tej piasty https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/specialized-mtn-10s-rear-hub/138672741/p Bede wymieniał obręcz na dt swiss m462 i potrzebuję obliczyć długość szprych Jeżeli ktoś był by w posiadaniu wymiarów obręczy od speca o nr S203700018 też byłbym wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...