Skocz do zawartości

greyspider

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    164
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika greyspider

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Oto te które znalazłem: https://allegro.pl/oferta/siodlo-selle-italia-x-bow-superflow-l3-155-mm-15868196734 https://allegro.pl/oferta/siodlo-ergon-smc-men-sport-gel-m-l-15657940803 https://allegro.pl/oferta/san-marco-siodelko-aspide-dynamic-short-wide-open-czarne-15656678054 Które proponujeci? ma byc miekko Dobra zamowilem wszystkie 3x bo zanim sie doczekam odpowiedzi to masakra z wami xdddd
  2. Hej, Potrzebuje kupić nowe siodełko na mój rower. Rower to: Giant Trance 29er 2 2019 ( losowy link: https://mcsport.pl/pl/trance-29er-2.html) Aktualnie mam siodełko: GIANT Contact (Neutral) /fabryczne Siodełko jest dla mnie twarde, a jeżdżę na tym rowerze dużo siedząc niż jak stojąc, bo opony są wymienione na Zestaw Vittoria Mezcal G2.0 (z mlekiem), przy ponad 50km boli zadek. Myślałem nad jakimś żelowym ale wciąż nie chce by z roweru zrobić jakiś miejski tylko by był balans między dłuższymi trasami a jak będę chciał wyjechać raz na rok w las to wtedy siodełko by wciąż się nadawało. Kolega ma żelowe siodło: witkopp 6.1 ale jezdzi na gravelu Rozstaw kości kulszowych =13cm
  3. Super, dzięki wielkie, kolega i ja bylibyśmy wdzięczni, ja sam się nawet zainteresowałem, fajny rower, lekki, choć wolałbym cos bez ostrego koła bo wole miec nogi swobodne a nie ze przyczepione jak do deski snowboard na sniegi sie idzie wywrocic ale na ulicy nie koniecznie. Jestes może z Kołobrzegu? Kolega pyta i chcialby przymierzyc Twoj rower - o ile to M-ka, bo jak L to wiadomo ze bedzie za duza Daj znaka
  4. @Tomek21001 A jaka rama dla kolegi co pytał o ostre koło, inny temat, pewnie kojarzysz. Geometria na dole: https://nsbikes.com/analog,108,pl.html?fbclid=IwAR0F1jPKJqNsU2eA9d9bkPFed4_RuKI8-knKUPwdQXffZAMkW9U6DxS34Z4 Ma 176 cm wzrostu, długość nogi (mierzona tak jak zawsze, od wewnątrz) - 85cm. Raczej M co?
  5. A jakbym zwiekszyl budżet do 5k? GT ZASKAR mi sie podoba, 10kg waży, 29, fajna geometria chce móc nim bardzo szybko jezdzic i miec kontrole, ma BYC MOC
  6. Nie placze, uzywke bym znalazl to pierw potrzebuje modelu, ten rockrider spoko, gdyby nie tylko ten zielony! ;/ wtf? na odwrot to zamontowali? xD
  7. Wszystko spoko, gdyby nie ten jaskrawy zielony, ktory uwazam za dziecinny i specjalnie napisalem ze go nie chce A tak do 3000, max 3500 da rade? czy pozostają tylko używki? To polecajcie do 4000zł ale bez tego zielonego, a ja wyczaje używkę
  8. Unibike miałem 12,8kg za 2800zł z 2016 roku, ale no nie bede tego samego kupowal, w tym moim musialem mostek skracac Nie mówiłem że ma być poniżej 12kg, tylko w granicach katalogowego 12-13kg..
  9. jakie cuda? co masz na myśli?
  10. Witam, Oddałem swojego unibike flite 27.5 i trochę się za nim stęskniłem, mam aktualnie fulla ale waży on jakieś 14kg i nawet się go boje zostawiać gdzieś pod sklepem, pomimo zakupu dwóch ulocków + alarmów. W dodatku zależy mi na szybszej jeździe od pkt A do B, lubie szybką, agresywną jazdę. Proszę o propozycje rowerów, tak do 3500zł, moga być używki. Na czym mi zależy? Bo pewnie ktoś napiszę bym kupił kolarzówę: -nie aż tak pochylona pozycja jak na szosówkach, coś jak na XC/MTB/Hardtail -wspomniana niska waga, najlepiej poniżej 13kg, poniżej 12kg, to już byłby sztos -opony 2,1 - bo nie lubie na aż tak cienkich, pół roku temu jeszcze jeździłem na racing ralph tył 2.25+ rocket ron z przodu 2.25 i jeździło się mega szybko. Na jakimś optymalnym biezniku do miasta i do lasu takie 2.10 myślę że będzie jeszcze lepiej. -Koniecznie krótki mostek, max 5- 6cm, żadne 10cm. -Kierownica tez nie za wąska, 720~mm powiedzmy. -hamulce tarczowe, napęd miałem w tym unibike flite 3x10 ale może być 2x10, ostatecznie 1x ale bym się mógł rozpędzić. Ma być szybko! na fullu jeżdze po mieście 35~km/h jak sie rozpedze. Jak widzicie chce takiej hybrydy z którą odnajdę się w lesie na single trackach, do wjazdów, zjazdów ale głownie do jazdy po mieście, do sklepu, by nie bać się że ukradną, do pracy. Czekam na propozycję. Ostatnio kupiłęm fulla za 10k, więc na taki lekki rower, bez zawieszenia, bo z przodu 100mm wystarczy to mogę wydać max 3500zł, używka może być ale jakiś ładny. Kolorystyka: niebieskie kolory, czarne, białe, szare. PROSZE by nie było: JASKRAWY ZIELONY, RÓŻOWY, FIOLETOWY, ŻÓŁTY Jestem dokładny ale wolałem zamieścić wszystko to co mnie interesuje
  11. Może masz rację co do tego "cackania". Po prostu nigdy nie miałem fulla i chciałbym go bardzo fajnie ustawić pode mnie, by było miękko ale tez nie dobijało. Miałem też wczesniej problemy z kolanami, bo jestem stosunkowo wysoki i siodło jest dużo wyżej niż kierownica (zazdroszcze osobom co maja siodlo i kiere na tej samej wysokosci). Nie wiem z tego powodu czy sie nie bede wybieral na bike fitting dot. rowerów fulla, cena to 500zl za taką usługę, niby duzo ale przyokazji unikam kontuzji. Co do wlasnego cackania to chodzi mi glownie o ten sag, ten rebound jest bardzo ciekawy, no coz, moze po prostu lubie sie w to bawic, zajawkę mam
  12. No to nie wiem po co mi polecili kupic ten manometr ale przynajmniej bede mogl sprawdzic ile mam w kołach psi i bede sobie sprawdzal czy tam nie ubywa. PS. Nie wiedzialem ze co miesiac warto sprawdzac, myslalem ze to po paru dniach trzeba sprawdzac i dopompowywac, a skad teoria by spuscic powietrze z amora do zera i od nowa napompowac? ja nigdy tak nie robilem i juz 20x spuszczalem lekko powietrze i tyle samo pompowalem (ale bez zerowania powietrza do zera)
  13. Przyszedł mi ten manometr co ktoś polecał i okazuję się że końcówka nie pasuję do amortyzatorów, tylko do kół, masakra. jest jakaś przejściówka do amorów, czy pozostaje mi psi sprawdzać poprzez ten manometr połączony z pompką do amorów?
  14. No i akurat wedle tego filmiku w 1:20 mowi ze on woli sprawdzac sag na siodle na samym dole, co jest faktycznie lepsze do sprawdzenia, bo gdybym wsiadl na rower z podniesionym siodlem do gory to nie jest latwo, a jeszcze gorzej sie schodzi z takiego roweru nie doginajac dampera nogami na pedalach. (szczegolnie jak masz dlugie nogi i 190cm wzrostu i siodlo jest 30cm nad kierownica)
  15. Mam jeszcze jedno pytanie, jeżeli chodzi o SAG dampera, bo jezeli chodzi o przod to sprawa jest jasna, stajemy na pedalach i pozycja atakujaca i w ten sposob wiem jaki mam SAG ale z dampera jest bardziej trudniej: Tak więc, czy to prawda że SAG dampera ustawiamy gdy siodełko jest na samym dole, tak byśmy mogli wejść na rower stojac na nogach i wtedy lekko siadamy na siodło i mając nogi w powietrzu (lekko dotykajac palcami co jakis czasy by sie nie przewrocic) tak mierzymy SAG. I teraz wątpliwość bo jak wysune sztycę regulowana na samą góre (pozycja do jazdy na prostej drodze czy do wjazdów) to wtedy siodlo jest bardziej z tylu i jak w ten sposób sprawdzam SAG to wychodzi duzo mniejszy niz jak siodlo jest na samym dole i siedze praktycznie "nad" damperem, bo gdy siodlo jest wysoko to siedze prawie "nad" kołem (w lini poziomej). Jak prawidlowo mierzyć SAG dampera?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...