Skocz do zawartości

piotrdybak

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika piotrdybak

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Wiem, wiem że nie wolno i tak dalej. Robię to na własne ryzyko. S ma rozbieralny kartridż więc sobie wymienię olej jak coś. Tylko szukam instrukcji jak to zrobić
  2. Jest gdzieś opis/instrukcja jak samodzielnie wymienić olej w kartridżu NRX'a S ? Pytanie drugie - jakie są objawy zassania oleju z lagów do kartridża i czym to może skutkować - w sensie czy może się coś popsuć jak już ten olej zassa...?
  3. Kolego na 90% masz suchy amortyzator w środku. Nie wiem kiedy robiłeś serwis i czy wogole ale jeśli nowy to na bank suchy. Suntour wysyła do klientów amortyzatory bez smaru. Miałem to samo
  4. Tak czytam różne wątki i znalazłem Twój wpis activia odnoście amortyzatorów NRX cytuję : "w nrx'ach są tuleje teflonowe i są nie wymienne. Do wymiany masz całe dolne lagi".... A mi odpisałeś że tuleje się wymienia... Nie rozumiem.
  5. Mam jeszcze pytanie. Czy do tego amora są dostępne miękkie sprężyny negatywne i czy ich wymiana sprawi że będzie bardziej czuły? Bo teraz jest bardzo klockowaty... Tzn trzeba dużej siły żeby go ugiac bo coś jakby go trzyma - uszczelki kurzowe mogą to powodować? Ciężką pracę?
  6. Activia czy jest szansa że uda mi się wymienić te ślizgi samemu w domowych warunkach? Jeśli nie to czy wystarczy jeśli wyśle do Ciebie same dolne lagi?
  7. Activia jeśli wyśle do Ciebie mój amortyzator to wymienisz mi ślizgi tak żeby luzów nie było?
  8. A gdzie i za ile? I Czy w domowych warunkach da się to wymienić?
  9. A te tulejki (teflonowe zdaje się) można kupić i wymienić samemu?
  10. Activia czyli luz i stukanie na ślizgach w "suchym" NRX'ie to norma i tak ma być? Dopiero smar ma ten luz "wypełnić" ?
  11. Przesmarowałem dziś grubo ślizgi smarem i amor przestał stukać i luzu nie czuć
  12. Tak sobie myślę jakby uszczelnić te dwa miejsca, czyli wyloty z rur goleniowych jakąś uszczelką gumową wtedy olej by nie chlapał do środka
  13. Znalazłem taki smar http://sklep.smary.elub.pl/produkt/smar-odporny-na-paliwa-molykote-1292 odporny na oleje mineralne. To by może rozwiązało problem zmywania ze sprężyn negatywnych... jakby tak jeszcze uszczelnić ten kartridż to można by zalać lagi bez obaw
  14. Z czystej ciekawości którą częścią zasysa olej? Czy da się poprawić fabrykę i zrobić tak aby nie zasysał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...