Skocz do zawartości

Kacpi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kacper

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Kacpi

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. a jakiego oleju używasz jeśli mogę wiedzieć?
  2. widzę że błąd kalibracji tego klucza jest jak mighty na poziomie 4% także oki. A czy w komplecie z nim są jakieś nasadki?
  3. @cervandes czyli sugerujesz nie szejkować łańcucha? Wyczyścić nadmiar fabrycznej oliwki, którą mam obecnie i systematycznie smarować łańcuch sprawdzonym olejem a nie woskiem?
  4. Hej planuje zakup klucza dynamometrycznego do mojego roweru. Na oku mam dwa klucze: https://www.centrumrowerowe.pl/klucz-dynamometryczny-eyen-precision-pd35180/ oraz https://www.sbike.pl/klucz-dynamometryczny-mighty-z-regulacja-2-24nm-o_15562.html?gclid=EAIaIQobChMIjL2itaeRhAMVh2BBAh1AFgYkEAQYASABEgI11vD_BwE Który z nich będzie lepszym wyborem? A może macie coś innego do polecenia - budżet 300zł.
  5. Już prostuję, generalnie jest to nowa szosa którą zakupiłem. Zrobiłem na niej przed zimą testowe 20-30km. Gdzieś wyczytałem w sieci, że lepiej się pozbyć fabrycznego mazidła z łańcucha i przesmarować go po swojemu. Dodatkowo po tej krótkiej trasie do łańcucha dolepiło się trochę piasku co tym bardziej determinuje mnie do porządku z tym tematem na nowy sezon. Wosk po przeczytaniu opinii zamówiłem sobie Squirta. Po przeczytaniu waszych wpisów wychodzi na to, że jednak nie powinienem ruszać fabrycznego smaru 🤷‍♂️
  6. Nie, dosłownie zrobiłem 20km na nim. Dziękuję za rzeczową pomoc, będę się bawił
  7. Hej, zakupiłem nowy rower i chciałem pozbyć się tego badziewnego smaru na napędzie i łańcuchu, a następnie pokryć go woskiem. Jaki środek albo metodę polecacie to zmycia tej oliwki? Jeśli ma to jakieś znaczenie to łańcuch jest z KMC. Wyszejkować go czy zabrać się za to inaczej?
  8. wykonaniem, samą jakością w tym wypadku carbonu np. i ewentualnymi reklamacjami (jak serwis podchodzi do sprawy)
  9. a czy superior to dobra marka? jest wart tych pieniążków?
  10. o kurde to nawet nie sądziłem że jest też taka wersja scultury, bardzo mi się podoba tyle ze widze same male rozmiarowki
  11. Sculture niby z tego co widzę mają po 7999 za model 400 i 6999 za model 300, pytanie ile z tego można urwać. 400 widzę że ma już karbonową sztyce też
  12. Niestety z Sensy nie ma już mojej rozmiarówki. W kwestii opon to nie planuje raczej pakować takich opon. Co do Scultury 400 to kosztuje więcej od Canyona, a oferuje mniej według mnie. Nie ma karbonowej sztycy i chyba ma gorsze koła? Ten giant chyba specke ma identyczną co rocznik 2023, a znalazłem contenda za 7200 nowego. chyba że z tej, tutaj mój rozmiar jest https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-giulia-g3-disc-ultegra-2023/
  13. Niekoniecznie chciałbym kupować używkę. Bardziej celuje w nowy rower. Na karbon niestety braknie budżetu stąd opcja Contend na alu ramie
  14. Ostatecznie odrzuciłem pomysł przesiadki z XC na typowego gravela. Wybór padł na szosę typu Endurance. Mam 3 opcje na obecną chwilę: 1. Canyon Endurance AL 7.0 2. Merida Scultura 300 3. Giant Contend AR1 Wiem, że na Canyona czeka się długo, ale akurat w tym wypadku nie spieszy mi się. Która opcja z powyższych będzie najbardziej trafiona i dobrze zainwestowana? Czy ewentualnie wstrzymać się do wiosny i nowej kolekcji? Może ceny rowerów wrócą już do normy?
  15. W Exceedzie mialem 1x12 i brakowalo biegow na prostej. Fakt faktem ze w gravelu zebatka jak i przelozenia sa inne ale nadal nie jestem przekonany. Ten giant naprawde fajny model. Pytanie tylko czy brac jego czy Endurance 7? Nie mam cisnienia zeby kupic dzis, na canyona moge zaczekac. Z tego co widze giant ma jedynie liche kola.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...