Zwoje nie chowają się wszystkie w gwincie zbiorniczka, skrawek jednego lekko wystaje poza klamkę, ale wtedy moment jest na pewno zdecydowanie większy niż zalecane 4Nm. Wszystko skrecałem na oryginalnych częściach magury: insert/oliwka/śruba na klucz płaski 8. Wg mnie nie powinno się nic pocić, układ powinien być szczelny w 100%. W hamulcach Shimano i Sram nie było nigdy takich problemów.
Tak też robiłem. Jedną ręką trzymałem przewód w klamce, dociśnięty tak żeby nie było żadnego luzu, potem oliwka, potem śruba.
Przewody skracałem chyba już czterokrotnie, za każdym razem na nowych częściach. Jak coś się pociło, to dokręcałem nieco mocniej, ale biorąc pod uwagę, że to plastik, to nie chce przesadzić, a wydaje mi się, że dokręcałem już dość mocno. Walczę z tymi hamulcami już drugi tydzień, bezskutecznie.