Skocz do zawartości

thevirusplw

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Stalowa wola

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika thevirusplw

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. a czy czasem w baterii nie ma systemu który tym steruje? Co do wcześniejszej odpowiedzi to dzwoniłem do producenta i to co mi polecił sprawdzić to zrobiłem tzn. sprawdzenie łączeń kabli, styki baterii itp. niestety wcześniej nie spotkał się z podobnym problemem i musiałby dostać rower w swoje ręce żeby go dokładniej sprawdzić. Napisałem tutaj z nadzieją, że ktoś mógł mieć podobny problem, albo podrzuci mi jeszcze coś co mógłbym sprawdzić samemu i ewentualnie uda mi się zawęzić możliwe usterki, żeby nie musieć wysyłać całego roweru.
  2. Witam, w czerwcu zakupiłem handbike XCR (zdjęcie w załączniku) ze wspomaganiem elektrycznym Bafang 250w 36v, bateria DLG Trapez 36V 11AH na ogniwach samsunga ICR18650-22F i wyświetlaczem Dillenger C965. W związku z czym mam do Was kilka pytań, a mianowicie: 1. Ile mniej więcej powinienem przejechać na jednym ładowaniu (waga roweru około 30kg + moja 90-95kg) trasa głownie w mieście po ścieżkach rowerowych + około 200m stromej górki przy wyjeździe z garażu, wspomaganie ustawione na maksa? (jestem niepełnosprawny- porażenie cztero-kończynowe więc nie mam za dużo siły, żeby mu pomagać) 2. Czy powinienem zostawiać ładowanie na dłużej niż wskazuje ładowarka? (czytałem coś o balansie komórek w baterii) 3. Czy lepiej rozładować baterie do końca czy po każdej przejażdżce podpiąć go do ładowania? A teraz problem do rozwiązania. Przy ostatnich dwóch przejażdżkach po około 15-18km zdarzyło mi się, że silnik i wyświetlacz się po prostu wyłączył, pierwsza myśl to, że bateria się rozładowała, ale po wyłączeniu baterii na parę minut udało mi się go włączyć, dojechać na garaż (2km + stroma górka około 200m) i bateria pokazywała ponad połowę energii. Druga moja myśl to, że mógł się przegrzać (było dość gorąco i duszno), ale dotykając go ręką w ogóle nie wydawał się gorący. Proszę Was o pomoc, bo do producenta roweru mam ponad 600km, transport takiego dużego roweru jest bardzo trudny, a nie chciałbym go rozbierać i wysyłać w częściach, żeby go sprawdzili. Dlatego próbuję na razie własnymi siłami wyeliminować możliwe usterki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...