Skocz do zawartości

CiechanOlsztyn

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika CiechanOlsztyn

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dziękuje za radę , sprawdzając wg. tego co napisałeś u mnie zatrzymywało się na 50% czyli było za mało dopompowałem i jest od razu lepiej . Pozdrawiam
  2. Właśnie to samo doczytałem w innym poście ,ale dzięki . Zdjęcie zrobiłem od razu jak zszedłem z roweru i na nim faktycznie tak to wygląda. Po wyczyszczeniu jest właśnie jednolity i wydaje mi się że tak wyszło poprzez światło odbijające się od zebranego oleju . Szukam w internecie jakiejś tabeli wartości które sugeruje producent do tego amortyzatora w języku PL najlepiej . Może ktoś podrzuci ?
  3. Co to znaczy dokładnie "zaczynające się przebarwienia anody" ? Niestety nie wiem , jestem nowicjuszem.
  4. Myśle że około 1500 km. Osoba od której kupiłem rower twierdzi ze wszystko sprawdził i jest stan idealny. Podpowiedzieć co ile wykonuje się przegląd amortyzatorów? I ile barów na 100 kg ?
  5. Najlepiej żeby wypowiedział się ktoś kto ma taki amortyzator ,ale moje przypuszczenia się i tak potwierdziły .
  6. Czyli żadnego smarowania nie powinno być na damperze ?
  7. Dzień dobry, Jestem nowym użytkownikiem forum i to mój pierwszy post . Kupiłem rower używany z dobrym osprzętem , dałem trochę za niego więc chciałem żeby był w pełni sprawny. Zauważyłem że na tłoku dampera ( FOX Float DPS ) jest lekka wilgoć. Nie znam się na tyle żeby ocenić czy to smarowanie czy lekki wyciek , tknęło mnie coś bo przecież amortyzator z przodu też pracuje i na pewno ma smarowanie ,a na widelcu nie ma żadnego smaru czy wilgoci. Czy ktoś pomoże mi ocenić czy ten damper jest do naprawy czy taka sytuacja jest normalna ? Z góry dziękuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...