Skocz do zawartości

lokalista

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://lokalista.blogspot.com/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Komorniki k. Poznania

Osiągnięcia użytkownika lokalista

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Podsumowując wątek. Temat roweru na chwile obecną zamykam po podliczeniu kosztów, wyszło za dużo.. niemniej jednak dziękuje za wszystkie podpowiedzi :)
  2. Jeszcze raz dzięki. Zobaczę czy jestem wstanie ogarnąć temat w Poznaniu, chociaż patrząc na rowery które wychodzą z rąk Rychtarskiego - mam ochotę zawieźć mu swojego Diamanta
  3. tak, a przynajmniej tak to wygląda na starych zdjęciach z prospektów. Budżetu na razie nie ma, nie zamierzam dążyć do 100% oryginalności. Założenie jest takie że będzie to renowacja z modernizacją (jak wielką to się okaże). Dziękuję za konkrety. Czy możesz podesłać mi link do bazy o której wspominasz? Piszesz o naprawie "u specjalisty" jakiego rzędu mogą być to koszty? Skłaniam się bardziej ku spawaniu ale na tym etapie nie wykluczam innych możliwości.
  4. Cześć, chciałbym wyremontować rower po moim dziadku. Jest to Diamant model ED. Po obejrzeniu roweru pojawiło mi się w głowie kilka znaków zapytania, mam nadzieję że będziecie mogli mi pomóc. 1. Rok produkcji roweru. Jego numer seryjny to: 3428463. Czy na tej podstawie, ktoś jest wstanie podać mi datę jego produkcji. Model ten produkowany był od roku 1946. Prawdopodobna data (z przekazów rodzinnych) jego zakupu przez mojego dziadka to 1954 r. 2. Zauważyłem że jedno z połączeń ramy pęka. Pytanie, czy najlepszym rozwiązaniem było spawanie całego połączenia (włącznie z pospawaniem pęknięcia), czy też jakaś inna metoda, byłaby lepsza? 3. Przednia zębatka – czy ona nadaje się jeszcze do jazdy (różna wysokość poszczególnych zębów), ew. można ją poddać renowacji, tak aby do jazdy się nadawała? 4. Rozważam pomysł montażu tylnej piasty z przerzutkami. Pytanie czy jeśli takową zamontuję, to czy istnieje możliwość doboru takich szprych aby pozostawić oryginalne felgi? Tyle pytań na teraz. Pewnie pojawią się kolejne – im dalej w las tym więcej drzew
×
×
  • Dodaj nową pozycję...