Skocz do zawartości

_Pawel_

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika _Pawel_

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. 3 godziny pracy patyczkiem kosmetycznym - jak zauważyłem ze schodzi to nie było odwrotu
  2. Od razu po wyjęciu z kartonu - pierwszy punkt kontrolny nowego zakupu i zonk
  3. co do opon to można sie pokusić o coś od maxxis'a lub schwalbe - w okolicach 400g kręci się sporo modeli przy czym większość semi slick no i $$$
  4. Nitro rownież nie dało rady ale przy probie wyczyszczenia najmniejszej widocznej na obrzeżach kropeczki przy użyciu acetonu dojrzałem światełko w tunelu. 3 godziny później na widelcu nie ma najmniejszego śladu Nie wiem co to było ale było niezwykle oporne. Dziękuję wszystkim za pomoc i szybką reakcję.
  5. Próba wyczyszczenia benzyną ekstrakcyjną nie zdała egzaminu. Zero jakiejkolwiek reakcji.
  6. Dzięki za szybką reakcję i dużo odpowiedzi. Ta skaza jest wypukła ale nie jest miękka - jest całkowicie twarda, miękki bród starłbym pewnie kciukiem ale tutaj nie ma szans na to. Sprobuję koledzy to przemyć tak jak mówicie. Co do wymiany to bedzie ciezko bo ostatnia sztuka wiec albo zwrot albo montaż. Generalnie zastanawiam sie czy to możliwe że to puchnie od srodka? choc wowczas pewnie uginałoby sie to w jakim stopniu pod paznokciem i zniekształcałoby oznaczenia na podziałce a tego nie widać (nawet pod tą skazą są równiutkie).
  7. Przytarcie to nie jest na 100% bo to jest wypukłe - jakby pomazane lakierem czy coś w tym stylu. Korozja? to w ogole możliwe w sidzie? nigdy sie z tym nie spotkalem choć mam caly czas starego zmeczonego zyciem, chyba 15 letniego RS Judy SL, mialem SIDa race 2006, w zeszlym roku sida world cup z 2011 leżak magazynowy którego niestety uszkodziłem i w sumie nie zauwazylem nigdy zjawiska korozji goleni górnych - w przeciwienstwie do Opla ktorym kilka lat jezdzilem W zasadzie też pomyślałem o tym czy nie da sie tego jakos spolerować ale w jaki sposób miało by to sie odbyc zeby nie uszkodzic powłoki? papierem wodnym? Kupiłem legalnie w sklepie internetowym wiec ze zwrotem nie bedzie problemu ale z drugiej strony podoba mi sie ten sprzęt i chętnie bym go widział w swojej maszynie.
  8. Cześć wszystkim, Zwracam się do szacownego grona bikerów o poradę. Mianowicie wpadł w moje ręce fabrycznie nowy SID który na jednej goleni ma jakby skazę/wadę technologiczną. Ciężko określić co to jest ale wygląda jakby było pobrudzone lakierem bezbarwnym/ew przypomina jakieś wykwity rdzy (choc w tym przypadku raczej to niemożliwe). Jest to na wysokości podziałki w związku z czym będzie raczej intensywnie poruszać się po uszczelce. Krawędzie nie są ostre, ale jednak jest to dość chropowate i wyraznie wyczuwalne. Czy ktoś z użytkowników spotkał się z podobnym przypadkiem? Zastanawiam się czy będzie to darło uszczelkę i jednoznacznie dyskwalifikuje ten amortyzator? pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...