Skocz do zawartości

malkontent

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rumia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika malkontent

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. malkontent

    [Opony] Wolfpack

    Niestety u mnie nie ma takich singli. W pomorskim nikt nie pokusił się o zrobienie tego typu trasy. Jedynie co w lasach trochę utwardzają tak ścieżek, ale one nie są trudne. Testowane za to na kamieniach (tutaj niższe ciśnienie + mleko pomaga). Na oblodzonych korzeniach i na podjazdach z dużą ilością gnijących liści - problemy z trakcją chyba bardziej wynikały z mojego braku umiejętności niż granicy przyczepności.
  2. malkontent

    [Opony] Wolfpack

    Wkleję się w dyskusję, bo mam od około 1500 km Wolfpacki. Na przodzie Cross z tyłu Race (Spark RC). Jazda - 100% lasy, górki, maratony. Ten zestaw o wiele lepiej mi leży niż Maxxisy Ikon Kevlar które były w zestawie ze Sparkiem. Na przednim kole opona prawie że enduro poprawia prowadzenie a z tyłu opona maratonowa ma bardzo dobrą trakcję. Opony wymieniam co około 3500 - 4000 km kiedy już przestaję im ufać. Ale teraz nie będę kombinował, zamawiam taki sam zestaw drugi raz. Dobrą opinię o Wolfpackach ma też jeden z moich znajomych - pro zawodnik z pomorskiego. Tylko, że on poleca mniej agresywny zestaw: Race na przód, Speed na tył lub na suche, szybkie maratony zestaw dwu opon Speed.
  3. 3 pozycyjny damper to fantastyczna sprawa. Blokuję go na prostych, na podjazdach, szutrach mam w położeniu pośrednim, pochłania dziury i drgania i pozytywnie wpływa na jakość jazdy a otwieram na maksa tylko na zjazdach.
  4. Statystyka jest wredna. 3600 km na 2x10 w tych samych warunkach co 1x12. W napędzie 2x10 wymieniane były zużyte elementy (kaseta, łańcuch, zębatki), przerzutki używane oddałem jednemu forumowiczowi i nadal działają. Przy 1x12 - ani razu nie zużyłem do końca łańcucha. Za to w śmietniku wylądowały 2 przerzutki NX i dwie GX. Przebieg łączny 5000 km. Z mojej strony EOT. Niczego sobie nie udowodnimy, 1x12 ma zaletę, brak mieszania przodem, ale mimo iż mam dwa rowery z takim napędem to pod kątem kosztów, bezawaryjnych przebiegów to jest to gorsze rozwiązanie. Jedyne rozwiązanie które by mnie teraz satysfakcjonowało to skrzynia biegów i na to poczekam.
  5. Niestety podatność na awarię napędów 1x jest o wiele większa. wkleję mój post z innego forum, z ostatniego weekendu. Dwie zmielone przerzutki Sram GX Eagle w dwa dni. Sobota, na podjeździe drut wszedł pomiędzy wózek przerzutki i kółko, przyblokował ją, efekt wygięta i zrąbana indeksacja: Niedziela, wziąłem starego ht, który został ze mną na zapas, jechaliśmy gruntową, wokół pól, jakiś cieć jak montował elektrycznego pastucha zostawił resztki drutu, efekt jak poniżej. Do tego szarpnięcie było na tyle duże, że pogięło zęby w owalu. Mam dwa rowery, dobrze mieć zapas jak ... oba leżą w serwisie.
  6. Ja oglądałem i sparka RC 900 Comp i 950 ale tutaj różnicy w geometrii dużej nie zauważyłem, bardziej wagę i sztycę regulowaną kosztem gorszego napędu. Ale może rozwiązanie pośrednie - Giant Anthem 2, wersję z 2019 można kupić poniżej 10.000 zł a wersję z 2020 w cenie RC900 Comp.
  7. Jeżeli pytanie było do mnie, to tak, jestem zadowolony. Pozycja jest o mniej wyciągnięta niż w treku, dodatkowo, nawet ustawienie scottowego twin lock w pozycji częściowo zamkniętych amortyzatorów chroni kręgosłup przed przenoszeniem uderzeń podczas przejazdu przez korzenie na plecy.
  8. Ja miałem niższy budżet, ale kupiłem Sparka RC 900 Comp. I też powodem były problemy z kręgosłupem - 20 lat pracy przy komputerze. Mi akurat geometria podeszła, wcześniej miałem Treka Superfly 5.
  9. Sparka RC 900 Comp z 2019 można kupić za 9800. Na pocieszenie dodam, że miesiąc temu stał po 12.000.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...