Skocz do zawartości

Galaxyyy

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Galaxyyy

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ostatecznie powróciłem to tych pierwszych, lepiej pasujących uszczelek, ale oczywiście nic to nie dało. Zdziwiłbym się,gdyby faktycznie przestało cieknąć. Faktycznie na dnie są krążki uszczelniające czubki tłoków, lecz ich w ogóle nie ruszałem. Postępowałem zgodnie z procedurą w manualu. Podczas czyszczenia wewnątrz dolnych goleni zainteresowałem się nimi. Myślałem, że może powinny wypaść, ale po jednorazowej próbie wytrzepania ich ze środka odpuściłem, stwierdzając że to jest ich miejsce i może lepiej nie należy ich ruszać. Blokowały się na ślizgaczach co potwierdziło przypuszczenie są elementem nie dającym się zdemontować.
  2. Póki co go nie mam. W manualu jest to 6.8 Nm, więc to nie jest jakaś duża siła.
  3. Witam Tak ja w tytule zmagam się z ciągle cieknącym olejem spod śrub skręcających dolne golenie. Problem pojawił się po wykonaniu przeze mnie pełnego serwisu. Już od pierwszego złożenia amortyzatora "do kupy" w okolicach obu śrub zaczynał zbierać się olej wyciekając powoli na zewnątrz. Początkowo myślałem, że przyczyną jest to iż zapomniałem zmienić na nich uszczelek znajdujących się w zestawie od RS. Założenie nowych nic nie dało. Wydawało mi się nawet, że cieknie jeszcze bardziej; uszczelki faktycznie miały więcej luzu na śrubach. Z braku pomysłów co może być nie tak wykonałem w pracy z gumki do pieczątek, wycięte na wymiar uszczelki. Guma ta okazała się jednak zbyt miękka. Zarówno założone same jak i jednocześnie oryginalnymi uszczelkami RS nie dały efektu. Wiem że to głupie zakładać uszczelkę na uszczelkę, ale tonący nawet brzytwy się złapie. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...