Skocz do zawartości

Muzz

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Muzz

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Bardziej chroni głowę i resztę ciała bezpieczna jazda, przestrzeganie zasad ruchu drogowego i jakaś taka "ogólna uwaga na drodze", zdrowy rozsądek, umiejętność przewidywania. Problem w tym, że nie wszyscy tego przestrzegają i większość wypadków/stłuczek wydarza się nie z naszej winy (szczególnie na drodze wśród samochodów). Kask jest na głowie nie dlatego, że nie potrafimy jeździć tylko dlatego, że przewidujemy iż nie każdy kierowca potrafi bezpiecznie poruszać się samochodem (a na to są akurat statystyki wypadków). Można być najlepszym kolarzem, a zrobimy sobie kuku w głowę przez CZYJĄŚ głupotę. Lepiej mieć kask i nie potrzebować, niż nie mieć i potrzebować. Proste. Głupota zaczyna się gdy ktoś uprawia sport. Jedziesz na Enduro Trails bez kasku? Powodzenia. To nie jest jazda po bułki. Tam kask musisz mieć. Regulamin o tym mówi. Zdrowy rozsądek o tym mówi. Z tym nie ma dyskusji. Jeśli ktoś żałuje wydać kilka stówek na PORZĄDNY kask i świadomie kupuję podróbę... to ten kask nie jest mu potrzebny, bo już i tak ma coś z głową. Ale sam kask nie jest wyznacznikiem bezpieczeństwa. To tylko dodatkowa pomoc w awaryjnych sytuacjach. Może uratować życie, ale nie musi. Czynników jest zbyt wiele. Ale mając na głowie chiński szajs można sobie bardziej zaszkodzić niż pomóc. Tu nie ma dyskusji. Każdy niech jeździ jak sam uważa. Jedni mają MIPSy, a inni oczy dookoła głowy. Indywidualna decyzja. Ale jeżeli świadomie wybieramy podróby to chyba nie cenimy swojej głowy aż tak bardzo. To już jest głupota, a nie chęć oszczędzania, bo w sklepie jest to samo, ale drożej. Nie, nie jest to samo. Pukniesz głową w drzewo to sam zobaczysz. Niestety możesz puknąć dwa razy... pierwszy i ostatni. Wasze życie, wasze decyzje.
  2. O'NEAL - FURY wersja z MIPS Ktoś używa? Godny polecenia? Nówka kosztuje 700 zł, tragedii nie ma jak na kask z MIPSem. Chyba, że coś lepszego w bardzo podobnej cenie znajdę? 50 zł tańszy jest MET PARACHUTE, nie ma MIPSa, ale jest 300g lżejszy. W bardzo podobnej cenie (800 zł na allegro) można wyrwać GIRO SWITCHBLADE - niby ma więcej certyfikatów, więcej otworów i odpinaną szczękę... tylko czy jest sens płacić więcej (w szczególności za szczękę, bo przez nią jest droższy...)? Dylematy, dylematy...
  3. osłona na ramę All Mountain Style - Honeycomb Frame Guard jedna wersja zwykła oraz jedna XL - obie przeźroczyste mniejszy zestaw jest kompletny, w XL nie ma dużej naklejki oraz jednej "strzałki" oba zestawy w stanie idealnym - zero zagięć naklejek itp. cena za jeden zestaw - 90 zł + wysyłka 10 zł (list POLECONY) więcej info na OLX: https://www.olx.pl/oferta/ams-honeycomb-frame-guard-xl-ochrona-ramy-enduro-mtb-downhill-CID767-IDttSgn.html https://www.olx.pl/oferta/ams-honeycomb-frame-guard-ochrona-ramy-enduro-mtb-downhill-rower-CID767-IDttRil.html
  4. ZESTAW HAMULCOWY SRAMkomplet hamulców rowerowychSRAM LEVELprzewód przód - 75cmprzewód tył - 125cmklocki żywicznedwie tarcze hamulcoweSRAM CENTERLINE 180mm+ 12 śrub (mocnowanie typu IS)adapter PM + śrubyhamulce nie były katowane, nie były serwisowane, nie zaliczyły żadnej glebystan wizualny, stan klocków - jak na fotoużywane od kwietnia 2017 do grudnia 2017, mogą wymagać odpowietrzenia (ale bez problemu można jeszcze trochę na nich pojeździć)były zamontowane tak, że klocki nie ocierały o tarcze - są równo dotartetechnicznie wszystko sprawnecena za cały komplet, nie sprzedaję osobnowysyłka pocztą 15 zł lub odbiór osobisty w Gliwicach (Sośnica) FOTKI POD LINKIEM: https://www.aukcjoner.pl/gallery/026951300-.html#I1 Cena 300zł
  5. Dzięki za odpowiedzi! Wszystko już obcykane. Pozostała tylko kwestia sklepu - które skracają przewody? Zawsze kupowałem w rowerowy.com, ale nie dotną mi przewodów. Jakoś nie chcę tego robić sam, to jeszcze nie ten moment Jaki inny, sprawdzony sklep polecacie? Kupić można wszędzie, ale lekki serwis to już co innego - miałem do czynienia z kilkoma i zawsze coś było nie tak, wolę nie ryzykować i zamówić u pewniaka A jak to jest z modelami ZEE - sklepy posiadają najnowsze produkty czy jest szansa trafić na jakieś stare modele, które ponoć lekko ciekły itp? Da się jakoś poznać czy to staruszek czy nówka?
  6. Hej! W swoim Hornecie (2017) chcę zamontować hamulce ZEE (przód + tył). Stąd kilka (zapewne głupich, hehe) pytań: - do montażu potrzebuję adapterów, ale jakich? Tarcze 180, rama Hornet, amor Suntour Auron. Aktualne hamulce (Sram Level) mają adaptery - będą kompatybilne z ZEE czy muszę kupić jakieś konkretne od Shimano? - rozumiem, że piasty mają standardowe rozmiary mocowań tarcz i raczej nie będę potrzebował żadnych bajerów żeby do Dartmoorowych Reelów zamontować nowe tarcze? Które tarcze 180 są najbardziej polecane do ZEE? - które klocki metaliczne są najlepszą opcją? - czy istnieje szansa, że manetka przerzutki Sram NX będzie w jakiś sposób haczyć itp. o hamulec innego producenta? - gdybym chciał zamówić owe hamulce z przewodami o konkretnej długości - robią coś takiego w sklepach internetowych? Czy to bym musiał już po zakupie ogarniać? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...