Skocz do zawartości

Blueberries

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Blueberries

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam, obecnie mam na przodzie Schwalbe Nobby Nic Performance 27.5 x 2.35. Byłem z tej opony całkiem zadowolony. Chciałem kupić podobną ale na miękkiej mieszance (addix soft 2.4"), ale chcę też rozejrzeć się co jest jeszcze dostępne. Patrząc na inne modele ze Schwalbe, to Hansa (nie wiem czemu) odradzają na przód, a Magic Mary to dla mnie raczej przesada. Jeżdżę głównie na suchym terenie + dojazdy drogami rowerowymi / asfaltem. Może jest jakiś odpowiednik Nobby Niców z Continentali z miękką mieszanką?
  2. Witam, obecnie mam zestaw hamulcowy Shimano (BR + BL) M365 z przodu i z tyłu i do tego jakieś OEMowe tarcze Shimano (resin pads only) 180mm, pewnie jakaś niska półka (Giant Trance 3 2017). Dodam do tego, że swoje ważę. Mam wrażenie, że od nowości coraz słabiej hamują - teraz jak wciskam klamkę, to płynę dalej. Dopiero jak zacznę bardzo mocno ściskać zaczynam hamować. Hamulce przeżyły już klocki żywiczne, połowę kolejnych żywicznych i w zeszłym sezonie kupiłem półmetaliki Jagwire, bo myślałem że może się polepszy, ale nie widać znacznej poprawy. Największym problemem jest przód. Tył mógłby być lepszy, ale jest jako tako. Poprosiłbym o doradzenie jak zrobić upgrade, żeby nie popełnić jakiegoś błędu. Z przodu chciałbym wymienić na tarczę na SM-RT76 (lub 86 nie wiem jaka jest obecnie realna różnica między nimi) 203mm lub ewentualnie 180mm. Do tego zastanawiam się nad zakupem 4 tłoczkowego Shimano SLX BR-M7120 (za jakieś 500 zł). Nie wiem czy od razu kupić cały zestaw, czy podzielić ten zakup na dwa razy - najpierw kupić samą tarczę i zobaczyć jak się jeździ, a potem ewentualnie dokupić hamulec. Przeglądając stare posty na forum można zobaczyć, że często są podzielone opinie na temat 203mm z przodu ze względu na golenie amortyzatora. Mój to ROCK SHOX Sektor Silver TK Solo Air 150mm. Znalazłem na gdzieś, że Max Rotor size: 200mm
. Ale mam taki dylemat w głowie, że przecież to nie zależy od wielkości tarczy, tylko chyba od siły hamowania. Nawet jeśli bym kupił 180mm i do tego 4 tłoczkowy hamulec, to nadal może wzrosnąć siła hamowania na tyle, żeby robić problemy ze sterami / goleniami w amortyzatorze. Z tyłu może wymieniłbym samą tarczę na 180mm SM-RT76 i zostawił na razie hamulec.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...