PRACA W ROWEREK.PL (Sprzedaż / Obsługa klienta)
 Sklep zajmuje się sprzedażą części i akcesoriów rowerowych. Poszukujemy pracownika do pracy polegającej na bieżącej obsłudze klientów sklepu internetowego i stacjonarnego.
 Kontakt z klientami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu a także bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
  
 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
 - sprzedaż części i akcesoriów rowerowych,
 - doradztwo i kompleksową obsługę klienta
 - dbanie o powierzoną grupę produktów
  
 Oferujemy:
 - stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia w długiej perspektywie czasu
 - pracę w wymiarze 1 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18
 - wolne weekendy
 - szkolenia i udział w konferencjach branżowych
 - możliwość rozwoju zawodowego
 - możliwość rozwijania umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
 - pracę w przyjaznej atmosferze z młodym zespołem
 - zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  
 Oczekujemy:
 - biegła obsługa komputera
 - znajomość budowy roweru
 - profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
 - komunikatywność i otwartość
 - wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów
 - umiejętność skutecznej komunikacji
 - odpowiedzialności i dokładności
 - dobrej organizacji własnej pracy
  
 Dodatkowe, mile widziane cechy kandydata:
 - zainteresowania związane z kolarstwem i/lub turystyką rowerową
 - doświadczenie w handlu, najlepiej w branży rowerowej
 - znajomość programu handlowego Comarch ERP Optima
  
 Oferty wraz z CV, a także wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować na adres e-mail: praca@rowerek.pl
 Zgłoszenia przyjmujemy do końca października 2016.