Skocz do zawartości

Dabek5

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bikestats.pl/statystyki/rowerowe/dabek5

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika Dabek5

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Pierwszy dylemat jaki mam w tym zakresie, to to czy rzeczywiście jest o co walczyć. W naturze, podczas przejazdu rower nie ma szans na takie odbijanie, bo kierownica zawsze jest dociążona. Wiec w pierwszej kolejności chciałem dowiedzieć jaka jest prawidłowa praca amora przy teście na sucho... czy nie jest to tak jak zabawa resorakami - który wyżej lub niżej podskoczy:) pzdr DD
  2. Witam Od dłuższego czasu jestem szczęśliwym użytkownikiem SID RTL. Pogodziłem się już z tym, że blokada skoku nie blokuje w pełni amora (jest kilka postów wyjaśniających na forum), regulacja w zakresie szybkości powrotu (zając żółw) - działa bez zastrzeżeń (czyi widać wyraźną różnicę po zmianie zakresu)... Nurtuje mnie jednak inny dylemat... Widziałem na przykładzie innego amora, że opuszczony rower przy włączonym amorze po prostu jakby przyklejał się do ziemi... mój natomiast odbija się jak piłka. Na znaczniku goleni widać, że amor nieznacznie pracuje, ale mimo to nie wytłumia uderzenia. Oczywiście może to być kwestia opon, ciężaru roweru itp... a może taki jest urok SID RTL... Ponieważ nie znalazłem żadnej sensownej odpowiedzi - może na forum znajdzie się ktoś kto zajmował się już tym tematem Pozdawiam Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...