Skocz do zawartości

franspilaszek

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika franspilaszek

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Hmm to T w FC-T521 nie ma znaczenia? W sklepach i na stronie http://productinfo.shimano.com/#/lc/1.7/deore_trekking/3x10 pojawia się jako 3x10. Aż tak dokładnie się nie orientuję, mogę się mylić.
  2. Dzięki za opinię. Decydowałbym się na kasetę 11-28T, więc wezmę M591. Tę korbę rzeczywiście przeoczyłem, także dzięki za zwrócenie uwagi. Opierałem się katalogu Shimano (link), ale teraz widzę, że FC-T521 jest pod system 3x10. Dlatego Tourney jak znalazł
  3. Witam, Proszę o rady w kwestii reanimacji/upgrade'u roweru. Aktualnie posiadam Kross Evado 1.0 2011 (link). Po 5 latach jest juz w kiepskim stanie - wytarte zębatki, wyłamane szprychy - a w najbliżyszym czasie chcę z niego korzystać regularniej w dojazdach do pracy jeszcze przed zimą. Trasy na jakich jest użytkowany to praca (70% asfalt/miasto, 30% las) i okazjonalne objazdy. W większości po drogach utwardzonych asfaltowych/leśnych/polnych, więc głównie zależy mi na sztywności i niskich oporach. Co bym chciał zmienić i na co. Z tego co się rozglądałem, nowe rowery z takim osprzętem kosztują ok 2500zł, więc moja propozycja wydaje mi się sensowna, zwłaszcza, że nie odczuwam potrzeby posiadania amortyzatora ani hamulców tarczowych. Chyba że rama i widelec są minusem. Przed założeniem tematu przejrzałem forum odnośnie większości komponentów. Lista: koła RODI SCORPION z piastą NOVATEC - 300zł - aktualnie w tylnym kole pękniętych mam 5 szprych, te według opinii w miarę solidne opony CX Comp 28 SCHWALBE - 130zł - chcę raczej semi-slicki, o tych czytałem pozytywne wypowiedzi dętki Shwalbe Extra Light - 50zł - ewentualnie Schwalbe standard za 25zł taśmy na obręcz - 5zł kaseta CS-HG400-9 - 80zł - podobno wystarczy i nie ma sensu dopłacać wyżej, 9 rzędów wystarczające, ważne że najmniejsza zębtka to 11T, czasem brakowało mniejszej niż 14T przy jeździe bardziej interwałowej przerzutka tył DEORE RD-M592 - 143zł - tu pytanie: lepiej to starsze deore czy nowe alivio RD-T4000 - podobno rozwiązania z wyższych grup z czasem schodzą do nizszych korba FC-T4010 48/36/26 - 170zł - deore FC-T 521 kosztuje 346zł, a chyba lepiej dołożyć do lepszych manetek? suport BB-ES300 - 50zł - kompatybilny z FC-T4010 łańcuch KMC X9 - 45zł - dość chwalony klamka prawa AVID FR-5 - 25zł - zachwalana manetka prawa xt m770 - 276zł - i tu dylemat, bo gdzie nie spojrzałem, to okazuje się, że to jest jeden z najważniejszych elementów, gdzie można poczuć różnicę i lepiej dołożyć do tych manetek XT kosztem np kasety, korby klocki ABS-3CC - 30zł - dobre opinie linki i pancerze - 25zł pedały vp-196 - 53zł - mam jakieś stalowe, cięzkie i niewygodne złożenie 150zł - kupno narzedzi i majstrowanie samemu - w przyszłości Łącznie ok 1600zł z dosyłkami Co zostawiam na przyszłość: hamulce - nie ma potrzeby, według mnie hamują dobrze, koło blokuje się bez problemu przerzutka przód - nie ma potrzeby, korzystam z niej tylko przed krótkim podjazdem (11%) w drodze do pracy gdzie odpalam młynek i do tego w zupełności wystarczy, w innym wypadku w ogóle nie używana, z tyłu nie schodze poniżej 3-4 zębatki. klamkomanteka przód - to samo, wiem, że może być trochę pstrokato, ale lepiej, żeby było praktycznie W miarę sensowne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...