Skocz do zawartości

biris

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Skąd
    Biskupin

Osiągnięcia użytkownika biris

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. dzięki za podpowiedz choc mialem nadzieje ze moze jednak v-ki bede robić przy tych klamkach no ale jak mowicie ze nie to pewnie tak jest
  2. A nie lepiej było by wymienic mostek na jakis krótszy np 80 mm obecny ma 160 mm i do tego kierownica 710 mm bo ta jest dość krótka 540 mm . Poza tym jak dla mnie kierownica jest trochę za nisko więc mostek pod większym kątem i łamana kiera może były by dobrym pomysłem. Co myślicie na temat takiego zestawu Ritchey jak w pierwszym poście podałem. Co do amorka to chyba mnie przekonaliście nie wiedziałem ze mogą z tego wyniknąc takie problemy Dzięki chłopaki wasze porady są bezcenne i na pewno wezmę je pod uwagę
  3. Wyswietlacz w miarce nie dziala Tak to wyglada po zdjeciu kapsla
  4. Chodzi mi mniej wiecej o taki efekt zreszta rower tej samej marki bardzo podobny Fota znaleziona przypadkowo na necie jak szukałem inspiracji
  5. oki poprosze go zeby sciagnal ten kapse i dokonal pomiaru raz jeszcze Dzieki chlopaki za pomoc wiedzialem ze warto bedzie popytac bo sam nigdy tuningu nie robilem okazuje sie ze to trudniejsze niz myslalem
  6. I o takie cenne porady mi chodziło czyli lepiej sobie odpuscic te nowe amorki ? Moze uda mi sie znalezc jakis starszy jak mowisz ze to lepszy pomysl. W tej chwili jestem w usa wiec moze na ebay jakis manitou . Czyli mam szukac 1 calowego a nie 1 1/8 To nie ja mierzyłem tylko ojciec i to jedyny wymiar jaki mam niestety
  7. jeszcze jedno pytanie czy rura sterowa w tym przypadku to 1 1/8 ? A czemu nie ? To wbrew pozorom bardzo porzadny rower rama cr-mo lekka caly osprzet stx limited edition obrecze sztyca Ritchey made in usa 20 lat temu kosztowal 1800 zł całkiem sporo no i poza kasetą nic sie przez te 20 lat nie popsula i smiga sie naprawde fajnie szczególnie piasty wymiatają więc amor za 1000 zł to chyba nie taki zły pomysł przynajmniej moim zdaniem
  8. budzet w sumie nie ma jakis ograniczen, chce v-ki z powodu bezawaryjnosci i masy kierownice chce zmienic bo jest troche za nisko wiec i mocowanie zmienice na takie z katem chodzi mi o cos takiego http://ritcheylogic.com/pro-30-degree-stem no i dluzsza kierownice chce dac jakos 710 mm taka np http://ritcheylogic.com/wcs-rizer-20mm-blatte-mountain-bar Co do Amorka to myslalem o RST first https://www.rowertour.com/p/17573/rst-first-air-amortyzator-26-pm-v-brake-100mm bo ma mocowanie na v-ki . No i v-ki XT zamontuje . Jakies inne propozycje czy to co piszę ma sens i powinno byc ok
  9. Witam jestem nowy wiec nie wiem czy sie dobrze wstrzeliłem. Planuje lekki tuning swojego starego MTB. Osprzęt jak dla mnie jest ok chciałem zmienić hamulce na v-brake, amor, kierownice, mostek zeby inny kąt był. Celuje w osprzęt Ritchey, amor Manitou albo RST musza pasować do v-brakeów, może dłuższa kierownica ? Nigdy tego nie robiłem więc za wszelkie porady będę bardzo wdzięczny Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...