Skocz do zawartości

imonfire

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

123 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika imonfire

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć, Jestem a może bardziej byłem szczęśliwym posiadaczem roweru Giant Revolt Advanced w wersji carbonowej. Po przejechaniu około 600km z okolicy mocowania sztycy zaczęły dochodzić niepokojące odgłosy przypominające strzelanie podobne do tego gdy dostanie się nam gdzieś piasek. W tym samym czasie, na facebookowej grupie właścicieli Revolta pojawił się pierwszy post użytkownika, który zauważył u siebie pęknięcie w ramie. Giant w modelu na 2022 rok zastosował sztycę D-FUSE o przekroju litery D. Z uwagi na fakt, że otwór w ramie jest owalny, do standardowego znanego z Gianta zacisku sztycy chowanego w ramie została dodana podkładka, która uzupełnia przestrzeń pomiędzy tyłem sztycy a ścianą ramy. Po przeczytaniu tego posta szybko sprawdziłem swój rower i również zauważyłem to samo pęknięcie. Zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne a GIANT przyznał mi nową ramę na którą muszę czekać około 4 tygodni. Dealer u którego kupiłem rower zachował się wzorowo. Wiele osób pewnie by się ucieszyło jednak bo obserwacji grupy na FACEBOOK można łatwo stwierdzić, że wymiana ramy niewiele tu pomoże. Jeden uzytkownik dostał już 3 ramę w tym roku (sic!), która wytrzymała dosłownie 10km. Przejechał sie do domu po odbiorze roweru z wymiany ramy i w domu zauwazył, że pękła po tej 10km przejażdzce. Jest również wiele innych przypadków, w których ramy pękają po 30, 50 czy też 70km. Niektórzy sugerują wymianę sztycy na zwykłą, okrągłą 30,9 jednak średnio widzi mi się pakować pieniądze tylko po to, żeby nie pękła mi nowa rama. Próbowaliśmy zainteresować producenta i dowiedzieć się czy zauważyli problem - oczywiście zostaliśmy zbyci ogólnym mailem, ze trzeba pilnować siły dokręcenia insertu sztycy. Użytkownicy grupy na FACEBOOK rozpoczeli nawet akcję komentowania i opisywania sytuacji w różnych artykułach i filmikach na YT jednak nikt nie chce zainteresować się tematem. Na samej grupie, która została stworzona tylko na osób, którym pękła rama jest juz prawie 200 użytkowników z całego świata. Osobiście jestem trochę zły bo zostałem bez roweru w czasie, w którym mógłbym najwięcej pojeździć. Dodatkowo denerwuje mnie fakt, że nowa rama nie rozwiąże problemu. Jak myślicie, czy w przypadku kiedy rama pęknie drugi raz będę mógł się ubiegać o zwrot gotówki? Co zrobilibyście na moim miejscu?
  2. W tym, że z aplikacji FIT MY BIKE dostępnej na Iphonie wychodzi, że powinienem zakupić rozmiar M, kto ma rację..
  3. przymierzam się do zakupu roweru Grand Canyon CF 5.9. Wpisałem swoje dane do kalkulatora, ale wyrzuca mi rozmiar S. Proszę o Państwa opinie bo wydaje mi się, że ta S'ka może być za mała. Mam ower, Canyon Nervel Al 7.0 i jest na mnie minimalnie za duży tzn. mam dość mocno wyciągnięte siodełko i tak naprawdę to mógłbym siedzieć 1-2cm bliżej kierownicy (siodełko przesunięte na full do przodu) Zdjęcie 'wymiarowania' w załączniku. Z góry dziekuję za pomoc.
  4. Jak na razie to w promocji jest tylko 6.9 a nie 5.9 - z tym 5.9 to potwierdzone info?
  5. Napisano 3 minut temu Dzień Dobry, Planuję zakupić rower CANYON GRAND CANYON CF 6.9 - po wpisaniu moich 'wymiarów' w kalkulatorze pojawił się bardzo dziwny komunikat i zasugerowano mi wybór rozmiaru S - jak uważacie, jaki rozmiar powinienem wybrać? Długość nogi 80, długość tułowia 66. Mam Canyona NERVE z 2015 w rozmiarze M i przyznam, że jest on na mnie ciut za duży, bo przy maksymalnym przesunięciu siodełka do przodu siedzę minimalnie za daleko kierownicy. Z góry dziekuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...